Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Jest to mój pierwszy model low poly. 2258 trisów. Prosze o komentarze i krytykę, szczególnie interesuje mnie czy dobrze rozłożyłem uvke. :) Bo robiłem to pierwszy raz. Chce jeszcze zrobić teksturę.

 

Pozdrawiam

 

myszatk7.jpgmysza2kf4.jpg

mysza123bq6.jpguvaw0.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nos zrób jako osobny podobiekt pozbedziesz sie brzydkiego cieniowania pod nim. Pokaż renderek z nałożoną szachownicą bedzie widac czy jest dobrze zmapowane. Na pierwszy rzut oka: lewa część obiektu inaczej jest zmapowana niż prawa, bardziej powinieneś poupychać - patrz ile miejsca się marnuje. Pozdrawiam.

Napisano

Jeżeli to ma być animowane to dodaj cięcia na zgięciach, będzie się ładniej gieło :) Poza tym ładną mychę masz.

Napisano

Za mało charakterystyczna.

Proponowałbym odchudzić w klacie, przesunąć w dół dolną część korpusu (tak żeby skrócić nogi, napompować troszkę brzuch, powiększyć dłonie. Bo proporcje są nieciekawe.

 

W wersji prostszej, skróć nogi, tak czy siak są imo za dlugie.

 

UV strasznie stratnie rozłożony.

 

pozdro!

Napisano
  • Autor

Oddzieliłem nos, powiększyłem trochę dłonie, zmniejszyłem klatę i skróciłem nogi. Upchałem tez trochę uvke. Dzięki za komentarze i rady :)

 

Pozdrawiam

 

myszasmothvh4.jpg

myszaprzodxf5.jpg

myszatylov6.jpg

uvyb3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności