Napisano 21 Listopad 200717 l Witam. Jest to mój pierwszy model low poly. 2258 trisów. Prosze o komentarze i krytykę, szczególnie interesuje mnie czy dobrze rozłożyłem uvke. :) Bo robiłem to pierwszy raz. Chce jeszcze zrobić teksturę. Pozdrawiam
Napisano 21 Listopad 200717 l Nos zrób jako osobny podobiekt pozbedziesz sie brzydkiego cieniowania pod nim. Pokaż renderek z nałożoną szachownicą bedzie widac czy jest dobrze zmapowane. Na pierwszy rzut oka: lewa część obiektu inaczej jest zmapowana niż prawa, bardziej powinieneś poupychać - patrz ile miejsca się marnuje. Pozdrawiam.
Napisano 22 Listopad 200717 l Jeżeli to ma być animowane to dodaj cięcia na zgięciach, będzie się ładniej gieło :) Poza tym ładną mychę masz.
Napisano 22 Listopad 200717 l Za mało charakterystyczna. Proponowałbym odchudzić w klacie, przesunąć w dół dolną część korpusu (tak żeby skrócić nogi, napompować troszkę brzuch, powiększyć dłonie. Bo proporcje są nieciekawe. W wersji prostszej, skróć nogi, tak czy siak są imo za dlugie. UV strasznie stratnie rozłożony. pozdro!
Napisano 22 Listopad 200717 l Autor Oddzieliłem nos, powiększyłem trochę dłonie, zmniejszyłem klatę i skróciłem nogi. Upchałem tez trochę uvke. Dzięki za komentarze i rady :) Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto