Ubik Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Witam. Jest to mój pierwszy model low poly. 2258 trisów. Prosze o komentarze i krytykę, szczególnie interesuje mnie czy dobrze rozłożyłem uvke. :) Bo robiłem to pierwszy raz. Chce jeszcze zrobić teksturę. Pozdrawiam
Raven Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Nos zrób jako osobny podobiekt pozbedziesz sie brzydkiego cieniowania pod nim. Pokaż renderek z nałożoną szachownicą bedzie widac czy jest dobrze zmapowane. Na pierwszy rzut oka: lewa część obiektu inaczej jest zmapowana niż prawa, bardziej powinieneś poupychać - patrz ile miejsca się marnuje. Pozdrawiam.
Ex3 Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Jeżeli to ma być animowane to dodaj cięcia na zgięciach, będzie się ładniej gieło :) Poza tym ładną mychę masz.
Levus Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Za mało charakterystyczna. Proponowałbym odchudzić w klacie, przesunąć w dół dolną część korpusu (tak żeby skrócić nogi, napompować troszkę brzuch, powiększyć dłonie. Bo proporcje są nieciekawe. W wersji prostszej, skróć nogi, tak czy siak są imo za dlugie. UV strasznie stratnie rozłożony. pozdro!
Ubik Napisano 22 Listopad 2007 Autor Napisano 22 Listopad 2007 Oddzieliłem nos, powiększyłem trochę dłonie, zmniejszyłem klatę i skróciłem nogi. Upchałem tez trochę uvke. Dzięki za komentarze i rady :) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się