Skocz do zawartości

Postac 3d : Kreskowkowa mysz


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jest to mój pierwszy model low poly. 2258 trisów. Prosze o komentarze i krytykę, szczególnie interesuje mnie czy dobrze rozłożyłem uvke. :) Bo robiłem to pierwszy raz. Chce jeszcze zrobić teksturę.

 

Pozdrawiam

 

myszatk7.jpgmysza2kf4.jpg

mysza123bq6.jpguvaw0.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nos zrób jako osobny podobiekt pozbedziesz sie brzydkiego cieniowania pod nim. Pokaż renderek z nałożoną szachownicą bedzie widac czy jest dobrze zmapowane. Na pierwszy rzut oka: lewa część obiektu inaczej jest zmapowana niż prawa, bardziej powinieneś poupychać - patrz ile miejsca się marnuje. Pozdrawiam.

Napisano

Za mało charakterystyczna.

Proponowałbym odchudzić w klacie, przesunąć w dół dolną część korpusu (tak żeby skrócić nogi, napompować troszkę brzuch, powiększyć dłonie. Bo proporcje są nieciekawe.

 

W wersji prostszej, skróć nogi, tak czy siak są imo za dlugie.

 

UV strasznie stratnie rozłożony.

 

pozdro!

Napisano

Oddzieliłem nos, powiększyłem trochę dłonie, zmniejszyłem klatę i skróciłem nogi. Upchałem tez trochę uvke. Dzięki za komentarze i rady :)

 

Pozdrawiam

 

myszasmothvh4.jpg

myszaprzodxf5.jpg

myszatylov6.jpg

uvyb3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności