Vath'ras Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Witam! Stworzyłem sobie 3 obiekty z mnóstwo line tworzących poly które przekonwertowałem do editeble poly. Połączyłem (weld) odpowiednie vertexy i wszystko było ok, dopóki nie byłem zmuszony przesunąć moich obiektów. Moje obiekty to w sumie kwadrat, i dwa identyczne trójkąty. Chciałbym je przesunąć do pierwotnej pozycji ale nie jestem w stanie uzyskać prawidłowych współrzędnych, gdyż "środek" obiektu - punkt, który jest tam, gdzie chcę przesunąć obiekt - jest w środku trójkątnego poly, i musiałbym użyć niewymiernych współrzędnych, a muszę być dokładny. Tak jest w każdym obiekcie. Chcę ustawić środek na dowolny vertex obiektu - wtedy już sobie poradzę. Jak to zrobić?
Tomala Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Jak chodzi Ci o punkt pivot to na zakładce hierarchy wciśnij affect pivot only i możesz przesuwać pivot.
Vath'ras Napisano 22 Listopad 2007 Autor Napisano 22 Listopad 2007 Chyba właśnie o pivot, dzięki! :) jeszcze jedno pytanko - jak ustawić ten pivot w dokładnie tym samym miejscu, w którym jest jeden z vertexów bryły?
Rekomendowane odpowiedzi