Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Stworzyłem sobie 3 obiekty z mnóstwo line tworzących poly które przekonwertowałem do editeble poly. Połączyłem (weld) odpowiednie vertexy i wszystko było ok, dopóki nie byłem zmuszony przesunąć moich obiektów. Moje obiekty to w sumie kwadrat, i dwa identyczne trójkąty. Chciałbym je przesunąć do pierwotnej pozycji ale nie jestem w stanie uzyskać prawidłowych współrzędnych, gdyż "środek" obiektu - punkt, który jest tam, gdzie chcę przesunąć obiekt - jest w środku trójkątnego poly, i musiałbym użyć niewymiernych współrzędnych, a muszę być dokładny. Tak jest w każdym obiekcie. Chcę ustawić środek na dowolny vertex obiektu - wtedy już sobie poradzę. Jak to zrobić?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 879
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak chodzi Ci o punkt pivot to na zakładce hierarchy wciśnij affect pivot only i możesz przesuwać pivot.

Napisano
  • Autor

Chyba właśnie o pivot, dzięki! :) jeszcze jedno pytanko - jak ustawić ten pivot w dokładnie tym samym miejscu, w którym jest jeden z vertexów bryły?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.