Vath'ras Napisano 22 Listopad 2007 Share Napisano 22 Listopad 2007 Witam! Stworzyłem sobie 3 obiekty z mnóstwo line tworzących poly które przekonwertowałem do editeble poly. Połączyłem (weld) odpowiednie vertexy i wszystko było ok, dopóki nie byłem zmuszony przesunąć moich obiektów. Moje obiekty to w sumie kwadrat, i dwa identyczne trójkąty. Chciałbym je przesunąć do pierwotnej pozycji ale nie jestem w stanie uzyskać prawidłowych współrzędnych, gdyż "środek" obiektu - punkt, który jest tam, gdzie chcę przesunąć obiekt - jest w środku trójkątnego poly, i musiałbym użyć niewymiernych współrzędnych, a muszę być dokładny. Tak jest w każdym obiekcie. Chcę ustawić środek na dowolny vertex obiektu - wtedy już sobie poradzę. Jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 22 Listopad 2007 Share Napisano 22 Listopad 2007 Jak chodzi Ci o punkt pivot to na zakładce hierarchy wciśnij affect pivot only i możesz przesuwać pivot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vath'ras Napisano 22 Listopad 2007 Autor Share Napisano 22 Listopad 2007 Chyba właśnie o pivot, dzięki! :) jeszcze jedno pytanko - jak ustawić ten pivot w dokładnie tym samym miejscu, w którym jest jeden z vertexów bryły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 22 Listopad 2007 Share Napisano 22 Listopad 2007 Snap to vertex. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi