Skocz do zawartości

Problem z teksturowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zrobiłem sobie low poly czlowieka i chce go oteksturować. Dodaję modyfikator Unwrap UVW, przełączam na face i na początek zaznaczam głowę. Ustawiam Cylindrical, ustawiam względem osi Z, trochę poszerzam cylinder żeby cała głowa się z nim mieściła. I patrze sobie w jak to wyszło.

Ano wyszło tak:

uvwkl5.jpg

 

Siatka powinna się rozłożyć na jedną stronę. Te dwie części powinny być spokoje. Teoretycznie mogę przenieść te vertexy ale potem i tak musiałbym użyć Relaxa a wtedy zrobi się komplenty bałagan. Robiłem według pewnego video tutoriala i niestety mi nie wychodzi :(

 

Na głowie nie powinno być żadnych seemsów a jest takie coś:

glowaje4.jpg

 

Jakieś rady? Pewnie coś źle robię bo dopiero uczę się teksturować

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

srednica cylindra nie ma szczególnego znaczenia za to wielkie znaczenie miejsce zszycia (czyli cylinderek trzeba obrócić tak aby szef wyszedł w miejscu najmniej widocznym).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności