deha21 Napisano 23 Listopad 2007 Share Napisano 23 Listopad 2007 Zrobiłem sobie low poly czlowieka i chce go oteksturować. Dodaję modyfikator Unwrap UVW, przełączam na face i na początek zaznaczam głowę. Ustawiam Cylindrical, ustawiam względem osi Z, trochę poszerzam cylinder żeby cała głowa się z nim mieściła. I patrze sobie w jak to wyszło. Ano wyszło tak: Siatka powinna się rozłożyć na jedną stronę. Te dwie części powinny być spokoje. Teoretycznie mogę przenieść te vertexy ale potem i tak musiałbym użyć Relaxa a wtedy zrobi się komplenty bałagan. Robiłem według pewnego video tutoriala i niestety mi nie wychodzi :( Na głowie nie powinno być żadnych seemsów a jest takie coś: Jakieś rady? Pewnie coś źle robię bo dopiero uczę się teksturować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 23 Listopad 2007 Share Napisano 23 Listopad 2007 srednica cylindra nie ma szczególnego znaczenia za to wielkie znaczenie miejsce zszycia (czyli cylinderek trzeba obrócić tak aby szef wyszedł w miejscu najmniej widocznym). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deha21 Napisano 23 Listopad 2007 Autor Share Napisano 23 Listopad 2007 Wielkie dzięki! Udało się ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się