Napisano 23 Listopad 200717 l Zrobiłem sobie low poly czlowieka i chce go oteksturować. Dodaję modyfikator Unwrap UVW, przełączam na face i na początek zaznaczam głowę. Ustawiam Cylindrical, ustawiam względem osi Z, trochę poszerzam cylinder żeby cała głowa się z nim mieściła. I patrze sobie w jak to wyszło. Ano wyszło tak: Siatka powinna się rozłożyć na jedną stronę. Te dwie części powinny być spokoje. Teoretycznie mogę przenieść te vertexy ale potem i tak musiałbym użyć Relaxa a wtedy zrobi się komplenty bałagan. Robiłem według pewnego video tutoriala i niestety mi nie wychodzi :( Na głowie nie powinno być żadnych seemsów a jest takie coś: Jakieś rady? Pewnie coś źle robię bo dopiero uczę się teksturować
Napisano 23 Listopad 200717 l srednica cylindra nie ma szczególnego znaczenia za to wielkie znaczenie miejsce zszycia (czyli cylinderek trzeba obrócić tak aby szef wyszedł w miejscu najmniej widocznym).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto