Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zrobiłem sobie low poly czlowieka i chce go oteksturować. Dodaję modyfikator Unwrap UVW, przełączam na face i na początek zaznaczam głowę. Ustawiam Cylindrical, ustawiam względem osi Z, trochę poszerzam cylinder żeby cała głowa się z nim mieściła. I patrze sobie w jak to wyszło.

Ano wyszło tak:

uvwkl5.jpg

 

Siatka powinna się rozłożyć na jedną stronę. Te dwie części powinny być spokoje. Teoretycznie mogę przenieść te vertexy ale potem i tak musiałbym użyć Relaxa a wtedy zrobi się komplenty bałagan. Robiłem według pewnego video tutoriala i niestety mi nie wychodzi :(

 

Na głowie nie powinno być żadnych seemsów a jest takie coś:

glowaje4.jpg

 

Jakieś rady? Pewnie coś źle robię bo dopiero uczę się teksturować

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 854
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

srednica cylindra nie ma szczególnego znaczenia za to wielkie znaczenie miejsce zszycia (czyli cylinderek trzeba obrócić tak aby szef wyszedł w miejscu najmniej widocznym).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności