peterr Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 Witam , chciałbym wam przedstawić krótkiego tutka jak zrobić retopo w zbrushu:P Więcej na stronie zbrusha: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=44876 PS. jeżeli coś by się nie zgadzało /temat/tutek to proszę o pw albo na gg :) rep:> xD 2
Levus Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 Fajnie, że dałeś tutka, retopo dobra rzecz:) Dodam od siebie, że retopo przy ciężkich siatkach może być dość uciążliwe, model obraca się wolno, wolniej niż przy sculpcie, więc raczej należy pamiętać o zachowaniu chociaż względnej topologii przy robieniu base meshów. Ewentulanie można się wysilić na workflow: sculpt ogólnikowy (np. z zphere) do średniego detalu->retopo->sculpt hardcore detalu pozdro!
peterr Napisano 26 Listopad 2007 Autor Napisano 26 Listopad 2007 Lewus - z tym ostatnim workflowem dobrze pomyślane ,dużej różnicy nie będzie ,a obracać sie będzie lżej:) pozdro^ 1
waza Napisano 16 Maj 2009 Napisano 16 Maj 2009 Cieszę się, że znalazłem tego tutka. Wdzięczny jestem za niego, chociaż jest napisany niechlujnie lub ja jestem zbyt prostym człowiekiem, żeby go do końca zrozumieć. Prosiłbym więc o wyjaśnienia. Moje zrozumienie tekstu zatrzymało się na "- dostosowujemy siłę odwzorowania mesha w". No więc w czym dostosowujemy tę siłę? I dalej - co znaczy ""Wypalamy" zmiany"? Nie znalazłem żadnego polecenia "Wypal zmiany" :) . Dalej też mam wątpliwości, ale mam nadzieję, że rozwieją się, gdy zrozumiem to o czym piszę wyżej. Chociaż byłoby dobrze, żebyś jasnym językim w miarę łopatologicznie dopisał tekst do końca, za co z góry dziękuję i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się