Skocz do zawartości

[Inne] Retopo [zbrush]


peterr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fajnie, że dałeś tutka, retopo dobra rzecz:)

 

Dodam od siebie, że retopo przy ciężkich siatkach może być dość uciążliwe, model obraca się wolno, wolniej niż przy sculpcie, więc raczej należy pamiętać o zachowaniu chociaż względnej topologii przy robieniu base meshów.

 

Ewentulanie można się wysilić na workflow:

sculpt ogólnikowy (np. z zphere) do średniego detalu->retopo->sculpt hardcore detalu

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że znalazłem tego tutka. Wdzięczny jestem za niego, chociaż jest napisany niechlujnie lub ja jestem zbyt prostym człowiekiem, żeby go do końca zrozumieć. Prosiłbym więc o wyjaśnienia.

Moje zrozumienie tekstu zatrzymało się na "- dostosowujemy siłę odwzorowania mesha w". No więc w czym dostosowujemy tę siłę?

I dalej - co znaczy ""Wypalamy" zmiany"? Nie znalazłem żadnego polecenia "Wypal zmiany" :) .

Dalej też mam wątpliwości, ale mam nadzieję, że rozwieją się, gdy zrozumiem to o czym piszę wyżej. Chociaż byłoby dobrze, żebyś jasnym językim w miarę łopatologicznie dopisał tekst do końca, za co z góry dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności