Posted November 26, 200717 yr Witam , chciałbym wam przedstawić krótkiego tutka jak zrobić retopo w zbrushu:P Więcej na stronie zbrusha: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=44876 PS. jeżeli coś by się nie zgadzało /temat/tutek to proszę o pw albo na gg :) rep:> xD
November 26, 200717 yr Fajnie, że dałeś tutka, retopo dobra rzecz:) Dodam od siebie, że retopo przy ciężkich siatkach może być dość uciążliwe, model obraca się wolno, wolniej niż przy sculpcie, więc raczej należy pamiętać o zachowaniu chociaż względnej topologii przy robieniu base meshów. Ewentulanie można się wysilić na workflow: sculpt ogólnikowy (np. z zphere) do średniego detalu->retopo->sculpt hardcore detalu pozdro!
November 26, 200717 yr Author Lewus - z tym ostatnim workflowem dobrze pomyślane ,dużej różnicy nie będzie ,a obracać sie będzie lżej:) pozdro^
May 16, 200915 yr Cieszę się, że znalazłem tego tutka. Wdzięczny jestem za niego, chociaż jest napisany niechlujnie lub ja jestem zbyt prostym człowiekiem, żeby go do końca zrozumieć. Prosiłbym więc o wyjaśnienia. Moje zrozumienie tekstu zatrzymało się na "- dostosowujemy siłę odwzorowania mesha w". No więc w czym dostosowujemy tę siłę? I dalej - co znaczy ""Wypalamy" zmiany"? Nie znalazłem żadnego polecenia "Wypal zmiany" :) . Dalej też mam wątpliwości, ale mam nadzieję, że rozwieją się, gdy zrozumiem to o czym piszę wyżej. Chociaż byłoby dobrze, żebyś jasnym językim w miarę łopatologicznie dopisał tekst do końca, za co z góry dziękuję i pozdrawiam.
Create an account or sign in to comment