Napisano 26 Listopad 200717 l Witam , chciałbym wam przedstawić krótkiego tutka jak zrobić retopo w zbrushu:P Więcej na stronie zbrusha: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=44876 PS. jeżeli coś by się nie zgadzało /temat/tutek to proszę o pw albo na gg :) rep:> xD
Napisano 26 Listopad 200717 l Fajnie, że dałeś tutka, retopo dobra rzecz:) Dodam od siebie, że retopo przy ciężkich siatkach może być dość uciążliwe, model obraca się wolno, wolniej niż przy sculpcie, więc raczej należy pamiętać o zachowaniu chociaż względnej topologii przy robieniu base meshów. Ewentulanie można się wysilić na workflow: sculpt ogólnikowy (np. z zphere) do średniego detalu->retopo->sculpt hardcore detalu pozdro!
Napisano 26 Listopad 200717 l Autor Lewus - z tym ostatnim workflowem dobrze pomyślane ,dużej różnicy nie będzie ,a obracać sie będzie lżej:) pozdro^
Napisano 16 Maj 200915 l Cieszę się, że znalazłem tego tutka. Wdzięczny jestem za niego, chociaż jest napisany niechlujnie lub ja jestem zbyt prostym człowiekiem, żeby go do końca zrozumieć. Prosiłbym więc o wyjaśnienia. Moje zrozumienie tekstu zatrzymało się na "- dostosowujemy siłę odwzorowania mesha w". No więc w czym dostosowujemy tę siłę? I dalej - co znaczy ""Wypalamy" zmiany"? Nie znalazłem żadnego polecenia "Wypal zmiany" :) . Dalej też mam wątpliwości, ale mam nadzieję, że rozwieją się, gdy zrozumiem to o czym piszę wyżej. Chociaż byłoby dobrze, żebyś jasnym językim w miarę łopatologicznie dopisał tekst do końca, za co z góry dziękuję i pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto