Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajnie, że dałeś tutka, retopo dobra rzecz:)

 

Dodam od siebie, że retopo przy ciężkich siatkach może być dość uciążliwe, model obraca się wolno, wolniej niż przy sculpcie, więc raczej należy pamiętać o zachowaniu chociaż względnej topologii przy robieniu base meshów.

 

Ewentulanie można się wysilić na workflow:

sculpt ogólnikowy (np. z zphere) do średniego detalu->retopo->sculpt hardcore detalu

 

pozdro!

Napisano
  • Autor

Lewus - z tym ostatnim workflowem dobrze pomyślane ,dużej różnicy nie będzie ,a obracać sie będzie lżej:)

pozdro^

Napisano

Cieszę się, że znalazłem tego tutka. Wdzięczny jestem za niego, chociaż jest napisany niechlujnie lub ja jestem zbyt prostym człowiekiem, żeby go do końca zrozumieć. Prosiłbym więc o wyjaśnienia.

Moje zrozumienie tekstu zatrzymało się na "- dostosowujemy siłę odwzorowania mesha w". No więc w czym dostosowujemy tę siłę?

I dalej - co znaczy ""Wypalamy" zmiany"? Nie znalazłem żadnego polecenia "Wypal zmiany" :) .

Dalej też mam wątpliwości, ale mam nadzieję, że rozwieją się, gdy zrozumiem to o czym piszę wyżej. Chociaż byłoby dobrze, żebyś jasnym językim w miarę łopatologicznie dopisał tekst do końca, za co z góry dziękuję i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności