Napisano 27 Listopad 200717 l nie wiem dokladnie gdzie temat zamieścić ale chyba tutaj? jeśli nie, to prosze o wyrozumiałość. z czasem też zaczne czytać bardziej szczegółowe info gdzieś na necie ale najpierw chciałem sie spytać o pare rzeczy. w każdym razie chciałbym sobie zrobić najpierw prostą animacje z perspektywy oczu kolesia, który idzie przez jakąś uliczke. Więc właściwie kamera będzie sie przesuwała prawie tylko do przodu. Prawie, bo chciałbym zasymulować też małe przechyły głowy w jedną i drugą strone itp.. pytanko takie: ile mam wybrać klatek na sekunde:)? 25 :)? wiem że to mega podstawowe pytania ale narazie tak musze;> jesli animacja ma trwać 20 sekund to rozumiem ze przy 25 klatkach na sekudne 500 klatek całościowo bedzie ok? Dlaczego w maxie jak klikam na tryb 'Set key mode' to animacja leci o wiele wolniej?
Napisano 27 Listopad 200717 l "pytanko takie: ile mam wybrać klatek na sekunde:)? 25 :)? " PAL ma 25 fps, NTSC 30 fps, a Ty zrobisz jak uważasz i jak Ci będzie potrzebne
Napisano 27 Listopad 200717 l Autor wlasnie za bardzo nie wiem co bedzie lepsze.nie wiem czy jest jakas widoczna roznica pomiedzy 25 czy 30.
Napisano 27 Listopad 200717 l Od ok. 20 fps'ów ludzkie oko nie rozpoznaje różnic (tym bardziej dziwią mnie maniacy, którzy podniecają się tym, że mają 120fps w jakiejś grze), a jako że jesteś w polsce, a tu obowiązuje pal, więc wybrałybym 25fps
Napisano 27 Listopad 200717 l jeżeli chcesz to pokazywać na telewizorach PAL to weź 25, jeżeli na NTSC to 30... jeżeli na kompie to nie ma znaczącej różnicy :)
Napisano 27 Listopad 200717 l Od ok. 20 fps'ów ludzkie oko nie rozpoznaje różnic (tym bardziej dziwią mnie maniacy, którzy podniecają się tym, że mają 120fps w jakiejś grze), a jako że jesteś w polsce, a tu obowiązuje pal, więc wybrałybym 25fps Pograj troszkę to sobie porozmawiamy. W szybkich shooterach od 100 fpsów zaczyna się swobodna gra. A dlaczego? Z prostego powodu - oko nie jest zsynchronizowane z monitorem. A tu jeszcze wchodzi problem synchro i asynchro wyświetlania klatek przeliczanych przez kartę graficzną.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto