Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie wiem dokladnie gdzie temat zamieścić ale chyba tutaj? jeśli nie, to prosze o wyrozumiałość. z czasem też zaczne czytać bardziej szczegółowe info gdzieś na necie ale najpierw chciałem sie spytać o pare rzeczy.

 

w każdym razie chciałbym sobie zrobić najpierw prostą animacje z perspektywy oczu kolesia, który idzie przez jakąś uliczke. Więc właściwie kamera będzie sie przesuwała prawie tylko do przodu. Prawie, bo chciałbym zasymulować też małe przechyły głowy w jedną i drugą strone itp..

 

pytanko takie: ile mam wybrać klatek na sekunde:)? 25 :)? wiem że to mega podstawowe pytania ale narazie tak musze;>

 

jesli animacja ma trwać 20 sekund to rozumiem ze przy 25 klatkach na sekudne 500 klatek całościowo bedzie ok?

 

Dlaczego w maxie jak klikam na tryb 'Set key mode' to animacja leci o wiele wolniej?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

"pytanko takie: ile mam wybrać klatek na sekunde:)? 25 :)? "

 

PAL ma 25 fps, NTSC 30 fps, a Ty zrobisz jak uważasz i jak Ci będzie potrzebne

Napisano
  • Autor

wlasnie za bardzo nie wiem co bedzie lepsze.nie wiem czy jest jakas widoczna roznica pomiedzy 25 czy 30.

Napisano

Od ok. 20 fps'ów ludzkie oko nie rozpoznaje różnic (tym bardziej dziwią mnie maniacy, którzy podniecają się tym, że mają 120fps w jakiejś grze), a jako że jesteś w polsce, a tu obowiązuje pal, więc wybrałybym 25fps

Napisano

jeżeli chcesz to pokazywać na telewizorach PAL to weź 25, jeżeli na NTSC to 30... jeżeli na kompie to nie ma znaczącej różnicy :)

Napisano
Od ok. 20 fps'ów ludzkie oko nie rozpoznaje różnic (tym bardziej dziwią mnie maniacy, którzy podniecają się tym, że mają 120fps w jakiejś grze), a jako że jesteś w polsce, a tu obowiązuje pal, więc wybrałybym 25fps

 

Pograj troszkę to sobie porozmawiamy. W szybkich shooterach od 100 fpsów zaczyna się swobodna gra. A dlaczego? Z prostego powodu - oko nie jest zsynchronizowane z monitorem. A tu jeszcze wchodzi problem synchro i asynchro wyświetlania klatek przeliczanych przez kartę graficzną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności