Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nakładam materiały na cześci budynku, przy renderowaniu wyskakuje komunikat"the followings objects require map coordinates and may not render correctly" i długa lista obiektow które na renderze wychodza czarne - uzywam standardowych ustawień, grzebałem w modyfikatorze uv map i material editorze - coordinates - efekt taki sam

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sprecyzuj "grzebałem".

 

Daj może jakieś screeny z ustawień w material edytorze oraz w uvw map modifier, screena obiektu, itp.

Napisano

Jeśli dałeś UVW do tych obiektów to upewniej się, czy ID mapowania sę takie same w modyfikatorze i w materiale.

Napisano

próbowałeś z jakąś inną mapką? (bo ta jest prawie cała czarna, i może po prostu tak się złożyło że jej czarny obszar jest widoczny, a biały pasek poza obrazem)

 

czy jak klikniesz na to ALOCOBUMP.jpg, to tam też jest ustawiony map channel 1?

Napisano
  • Autor

próbowałem z innymi - nawet standard z difuse białym wychodzi czarny dla tych elementów. mapka nie jest czarna tylko szara z paskami - beton i slady po szalunkach. klikam na ALOCOBUMP.jpg i jest channel 1

 

teraz wcale nie rozumiem...nie ma błędu ale i tak renderuje czarne obiekty

inna scena...ta sama mapa i jest ok... moze jakis błąd

Napisano
  • Autor

problem lezy chyba w mental rayu - robie prosta scenke z tymi ustawieniami - obiekt jest czarny, po zmianiew oknie rendera "preset" na 3dmax scaline... renderuje jak powinno, ale kiedy analogicznie robie w mojej scenie - max sie zwiesza.

o co moze chodzic?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności