Napisano 27 Listopad 200717 l nakładam materiały na cześci budynku, przy renderowaniu wyskakuje komunikat"the followings objects require map coordinates and may not render correctly" i długa lista obiektow które na renderze wychodza czarne - uzywam standardowych ustawień, grzebałem w modyfikatorze uv map i material editorze - coordinates - efekt taki sam
Napisano 27 Listopad 200717 l sprecyzuj "grzebałem". Daj może jakieś screeny z ustawień w material edytorze oraz w uvw map modifier, screena obiektu, itp.
Napisano 27 Listopad 200717 l Jeśli dałeś UVW do tych obiektów to upewniej się, czy ID mapowania sę takie same w modyfikatorze i w materiale.
Napisano 27 Listopad 200717 l próbowałeś z jakąś inną mapką? (bo ta jest prawie cała czarna, i może po prostu tak się złożyło że jej czarny obszar jest widoczny, a biały pasek poza obrazem) czy jak klikniesz na to ALOCOBUMP.jpg, to tam też jest ustawiony map channel 1?
Napisano 27 Listopad 200717 l Autor próbowałem z innymi - nawet standard z difuse białym wychodzi czarny dla tych elementów. mapka nie jest czarna tylko szara z paskami - beton i slady po szalunkach. klikam na ALOCOBUMP.jpg i jest channel 1 teraz wcale nie rozumiem...nie ma błędu ale i tak renderuje czarne obiekty inna scena...ta sama mapa i jest ok... moze jakis błąd
Napisano 28 Listopad 200717 l Autor problem lezy chyba w mental rayu - robie prosta scenke z tymi ustawieniami - obiekt jest czarny, po zmianiew oknie rendera "preset" na 3dmax scaline... renderuje jak powinno, ale kiedy analogicznie robie w mojej scenie - max sie zwiesza. o co moze chodzic?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto