Skocz do zawartości

Dziwne białe trojkąty przy generowaniu normal map i tekstur (pilne) :(


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc, zrobilem model w 3dmaxie, przenioslem do zbrusha, dodalem detale, przenioslem do 3dmaxa, obiekt miał siatke MESH, zrobilem z niego siatke POLY zamiast MESH, porobiłem troche przy nim, zaimportowalem znowu do zbrusha, generuje normal mape i:

 

http://piotrek255.masternet.pl/ZTexture02.jpg

 

z kad sie wziely te biale trojkąty? nie pojawiają sie jak nakladam teksture w maxie, ale jak generuje jakakolwiek teksture w zBrushu, projection map czy normal map, to sie pojawiają... wie ktos o co z tym chodzi?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zrobilem testowo planar mapping i wyszło to samo.... to musi byc wina czegos innego, na pewno nie mapowania. aktualnie remapuje siatke z przed 4 wersji i jest ok.... a to bardzop dziwne bo od 4 wersji pracowałem tylko w maxie....

Napisano

to pewnie przez to... ale niewiem jak sprawdzic informacje o normalach, gdybym wiedział to bym wszystkie na danym obszarze w mapowaniu zmienił na takie same, jak to sprawdzic i zmienic w 3dmaxie lub zbrush?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności