Piotrek255 Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 Czesc, zrobilem model w 3dmaxie, przenioslem do zbrusha, dodalem detale, przenioslem do 3dmaxa, obiekt miał siatke MESH, zrobilem z niego siatke POLY zamiast MESH, porobiłem troche przy nim, zaimportowalem znowu do zbrusha, generuje normal mape i: http://piotrek255.masternet.pl/ZTexture02.jpg z kad sie wziely te biale trojkąty? nie pojawiają sie jak nakladam teksture w maxie, ale jak generuje jakakolwiek teksture w zBrushu, projection map czy normal map, to sie pojawiają... wie ktos o co z tym chodzi?
Piotrek255 Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Napisano 5 Grudzień 2007 zrobilem testowo planar mapping i wyszło to samo.... to musi byc wina czegos innego, na pewno nie mapowania. aktualnie remapuje siatke z przed 4 wersji i jest ok.... a to bardzop dziwne bo od 4 wersji pracowałem tylko w maxie....
kubi Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 Czy te obiekty są w jednakowej skali? Bo jakoś nie wydaje mi sie by tak było. Sprawdź normale facetów na zmapowanym obiekcie.
Piotrek255 Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Napisano 5 Grudzień 2007 to pewnie przez to... ale niewiem jak sprawdzic informacje o normalach, gdybym wiedział to bym wszystkie na danym obszarze w mapowaniu zmienił na takie same, jak to sprawdzic i zmienic w 3dmaxie lub zbrush?
Piotrek255 Napisano 10 Grudzień 2007 Autor Napisano 10 Grudzień 2007 ok, dla zainteresowanych , przy takim problemie należy kliknac na obiekt, wejsc w zakladke utilites, i kliknac na reset Xform. proste i skuteczne:cool:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się