Napisano 5 Grudzień 200717 l Czesc, zrobilem model w 3dmaxie, przenioslem do zbrusha, dodalem detale, przenioslem do 3dmaxa, obiekt miał siatke MESH, zrobilem z niego siatke POLY zamiast MESH, porobiłem troche przy nim, zaimportowalem znowu do zbrusha, generuje normal mape i: http://piotrek255.masternet.pl/ZTexture02.jpg z kad sie wziely te biale trojkąty? nie pojawiają sie jak nakladam teksture w maxie, ale jak generuje jakakolwiek teksture w zBrushu, projection map czy normal map, to sie pojawiają... wie ktos o co z tym chodzi?
Napisano 5 Grudzień 200717 l Autor zrobilem testowo planar mapping i wyszło to samo.... to musi byc wina czegos innego, na pewno nie mapowania. aktualnie remapuje siatke z przed 4 wersji i jest ok.... a to bardzop dziwne bo od 4 wersji pracowałem tylko w maxie....
Napisano 5 Grudzień 200717 l Czy te obiekty są w jednakowej skali? Bo jakoś nie wydaje mi sie by tak było. Sprawdź normale facetów na zmapowanym obiekcie.
Napisano 5 Grudzień 200717 l Autor to pewnie przez to... ale niewiem jak sprawdzic informacje o normalach, gdybym wiedział to bym wszystkie na danym obszarze w mapowaniu zmienił na takie same, jak to sprawdzic i zmienic w 3dmaxie lub zbrush?
Napisano 10 Grudzień 200717 l Autor ok, dla zainteresowanych , przy takim problemie należy kliknac na obiekt, wejsc w zakladke utilites, i kliknac na reset Xform. proste i skuteczne:cool:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto