budcai Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Witam. Postać miała być do sceny z trąbką (stąd tytuł). Niestety trochę błędów narobiłem i musiałem wyrenderować go samego, (do większej sceny muszę zrobić nową głowę). tak go oświetliłem i pofiltrowałem, żeby podkreślić wyraz twarzy. poza tym nie znalazłem jeszcze na tyle dobrego shadera skóry, by próbować hiperrealistycznej konwencji. model - blender; detale i textura - zbrush; render - blender; post - gimp; pozdrawiam
3grosze Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 gollum ! gollum ! gollum ! ;-) spoko, taki troche wydaje się byc w 2d oczy mi coś nie leżą
SUPER_OkO Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Golum srolum.. co kolwiek by ktos nie zrobil z duzymi oczami i malym lbem to odrazu od gollumow jest wyzywany. Glowka ma charakter i podoba mi sie, a w szczegolnosci okolice oczu ;)
nielot007 Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Witam!! bardzo fajna glowka :) jedyne to nos mi sie nie podoba strasznie krzywy pozdro
Ciechu Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Fajny model i wszystko :-). Ale zgodzę się z 3grosze - mnie też on Golluma przypomina trochę, bo ma wąską szczenę szeroko rozstawione duże oczy i kości jarzmowe na takim widoku są takie masywne (właśnie podobne chyba ten Gollum miał) Dodatkowo wyraz twarzy też go trochę upodabnia do Golluma. Można powiedzieć że stadium pośrednie między Hobitem Smeagolem a Gollumem. Pozdr
Maqs Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Golum?? Nie widzę podobieństwa. Mi osobiście pracka sie nie podoba, wykonanie całkiem fajne, ale ot tak nie pod pasowana pod mój gust i tyle;)
hax0r Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Golum ;) to fakt bez przeczytania postów to stwierdziłem ;P Ale praca przyjemna ma klimat ;) może ściśnij mu tą twarz to będzie wyglądał inaczej bardziej symetrycznie ... Pozdro
budcai Napisano 10 Grudzień 2007 Autor Napisano 10 Grudzień 2007 hm. tylko co wynika z tego, że gollum? gollum wyglądał jak wyglądał głównie po to by jego wygląd podkreślał jego charakter. nie było moim celem wymodelowanie przystojniaka wprost z tutoriala "head modelling". wymodelowałem swojego gościa w taki sposób nieco przesadzony. duże oczy i usta, trójkątna twarz i mocne zmarszczki pasowały mi do grymasu który naszkicowałem sobie na początku. mnie np. bardziej kojarzy się z tym panem: http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/167047_12
keraj37 Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Super omapowane i w ogole super. Nie wiedzialem ze na blednerze mozna tak dawac, moze sobie kupie blednera :))
Zajcev Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Nie wiedzialem ze na blednerze mozna tak dawac, moze sobie kupie blednera :)) Na szczęście Blender jest darmowy :-)
Rekomendowane odpowiedzi