patry Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 Elo! :) Kolejna moja wizka, tym razem sypialnia i pierwsze boje z maxwellem :) Robiąc ją, chciałem się przede wszystkim nauczyć mw :] Efekt mi się podoba, ale czy wam to się okaże :) Rendertime ~ 14h, S.L. ~16.5 No to komentować :)
hcpiter Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 lepiej niz dzienna ale lampa cos nie teges, moze lepiej bedzie jak zrobisz ta sypialnie z wiekszymi detalami jakies duperele na szafce itp bo teraz to bieda
Skateforlife Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 Bardzo ladnie nie znam sie na maxwellu,ale efekt zadowalajacy hcoiaz widac slaba jakosc image.hehe gdzie sa klamki? Daje 5.Yo
Georgas Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 dywan na łóżku ??:D stać Ciebie i maxwella na więcej ;)
Beatou Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 jaki dywan :P to jest koc ;P nawet sam mam podobnej grubości xD wszystko spoko tylko hmm może postaraj się zrobić dokładniej wnętrze lampki..i może trochę inną ją zrób bo widać że w środku rurka się kończy bez miejsca na wkręcenie żarówki...i dalej już jest świecący klocek.. poza tym trochę więcej detalu..zapodaj coś co sprawi że scena nabierze realizmu..np jakieś skarpetki walające po stronie po której śpi facet XD i duperele po stronie kobiecej :D no i jedno co mnie trafiło bardziej niż lampka to ten kompletnie nie pasujący do całości obraz/plakat :P
hax0r Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 Lampkę popraw (może daj IES), wszystko jakieś takie wielkie ;) jak dla mnie przydało by się troszkę więcej detali albo pomniejszenie szafki i tej ścianki drewnianej ... Pozdro
Hindus Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Pracuj nad światłem i materiałami - cały pokoj łapie barwe podłogi. No i brak detali to jest to co się rzuca w oczy przede wszystkim.
patry Napisano 12 Grudzień 2007 Autor Napisano 12 Grudzień 2007 hcpiter - no lampa fakt - prosta :D Specjalnie nie modelowałem dużo, bo zależało mi najbardziej na materiałach i świetle :) No cóż, jak widać nie wyszło :) Skateforlife - dzięki :) klamek nie ma i nie powinno ich być :) Szafa dla przykładu Georgas - nie, koc :D Maxwella na pewno stać na więcej, ale ze mną jest problem :D Beatou - hhehe, no właśnie, koc :) Czy realizm polega na dużej ilości obiektów? Nie sądzę... :) hax0r - nie wiem czy w mw można w ogóle używać IES'ów :D Wymiary na 100% są dobre P3ter - detale... dobra, to już finish, następnym razem się poprawię :) Co konkretnie poprawić w świetle? Hindus - nie prawda :) Ściany po prostu mają taki kolor, uwierz mi :) Znowu detale... :D Dzięki za komenty :) Widocznie nie potrafię oceniać swoich prac, bo muszę stwierdzić, że jestem z niej zadowolony :D
Beatou Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 nie na duzej ilosci ale jakimkolwiek "zamieszkaniu" sceny ;)
Loki Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 14h renderu ? Oo sporo, do jakiej rozdzielczości to renderowałeś ? (z ciekawości pytam) mnie sie szafa podoba (ostatnio widzialem w jakims sklepie podobną i live tez fajnie wyglada, troche inna okleina była, ale ogólnie w ten deseń) ten obrazek na scianie z wygaszacza ekranu mogłeś sobie darować :) (albo dać coś co by współgrało kolorystycznie z resztą renderu, chyba ze to efekt zamierzony) podoba mi sie 2 render, 3 najgorszy imo (hehe na 1 brakuje choinki bozonarodzeniowej, takie światło mi sie kojazy z tym - nie wiem czemu)
greg_jg Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 14h jak na maxwell`a to nie jest aż tak dużo. ;) Patry, używałeś do tego Neat Image ?
Temporal Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Hmmm pusto to fakt ale i tak jest dosc fajnie mowie oczywiscie o wersji nr 3 bo reszta to troche za ciemnawe. Nr 3 ma taki fajny ciemny klimat ale ogolnie wszystko widac w 1 i 2 to wyglada tak jakbys nie chcial pokazac jak to wszystko wyglada :D.
patry Napisano 14 Grudzień 2007 Autor Napisano 14 Grudzień 2007 Loki - czy ja wiem czy tak sporo... maxwell to maxwell :) Renderowałem do 1280x1024 :) greg_jg - ale wtopa :D :/ Zapomniałem o tym programie :D Już lecę neat'ować swoje renderki :) Temporal - dzięki :) Dobra, odziarniłem tylko rendera nr 3, bo w nim najbardziej to ziarno przeszkadzało :)
Rekomendowane odpowiedzi