Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Elo! :) Kolejna moja wizka, tym razem sypialnia i pierwsze boje z maxwellem :) Robiąc ją, chciałem się przede wszystkim nauczyć mw :] Efekt mi się podoba, ale czy wam to się okaże :)

Rendertime ~ 14h, S.L. ~16.5

 

2000758600187629409_rs.jpg

 

2000776991113684898_rs.jpg

 

88d7c4067e7b5108.jpg

 

No to komentować :)

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

lepiej niz dzienna ale lampa cos nie teges, moze lepiej bedzie jak zrobisz ta sypialnie z wiekszymi detalami

jakies duperele na szafce itp bo teraz to bieda

Napisano

Bardzo ladnie nie znam sie na maxwellu,ale efekt zadowalajacy hcoiaz widac slaba jakosc image.hehe gdzie sa klamki? Daje 5.Yo

Napisano

jaki dywan :P to jest koc ;P nawet sam mam podobnej grubości xD

 

wszystko spoko tylko hmm może postaraj się zrobić dokładniej wnętrze lampki..i może trochę inną ją zrób bo widać że w środku rurka się kończy bez miejsca na wkręcenie żarówki...i dalej już jest świecący klocek.. poza tym trochę więcej detalu..zapodaj coś co sprawi że scena nabierze realizmu..np jakieś skarpetki walające po stronie po której śpi facet XD i duperele po stronie kobiecej :D no i jedno co mnie trafiło bardziej niż lampka to ten kompletnie nie pasujący do całości obraz/plakat :P

Napisano

Lampkę popraw (może daj IES), wszystko jakieś takie wielkie ;) jak dla mnie przydało by się troszkę więcej detali albo pomniejszenie szafki i tej ścianki drewnianej ...

 

Pozdro

Napisano

Pracuj nad światłem i materiałami - cały pokoj łapie barwe podłogi.

 

No i brak detali to jest to co się rzuca w oczy przede wszystkim.

Napisano
  • Autor

hcpiter - no lampa fakt - prosta :D Specjalnie nie modelowałem dużo, bo zależało mi najbardziej na materiałach i świetle :) No cóż, jak widać nie wyszło :)

Skateforlife - dzięki :) klamek nie ma i nie powinno ich być :) Szafa dla przykładu

2003331960985448694_rs.jpg

Georgas - nie, koc :D Maxwella na pewno stać na więcej, ale ze mną jest problem :D

Beatou - hhehe, no właśnie, koc :) Czy realizm polega na dużej ilości obiektów? Nie sądzę... :)

hax0r - nie wiem czy w mw można w ogóle używać IES'ów :D Wymiary na 100% są dobre

P3ter - detale... dobra, to już finish, następnym razem się poprawię :) Co konkretnie poprawić w świetle?

Hindus - nie prawda :) Ściany po prostu mają taki kolor, uwierz mi :) Znowu detale... :D

Dzięki za komenty :) Widocznie nie potrafię oceniać swoich prac, bo muszę stwierdzić, że jestem z niej zadowolony :D

Napisano

14h renderu ? Oo sporo, do jakiej rozdzielczości to renderowałeś ? (z ciekawości pytam)

 

mnie sie szafa podoba (ostatnio widzialem w jakims sklepie podobną i live tez fajnie wyglada, troche inna okleina była, ale ogólnie w ten deseń)

 

ten obrazek na scianie z wygaszacza ekranu mogłeś sobie darować :) (albo dać coś co by współgrało kolorystycznie z resztą renderu, chyba ze to efekt zamierzony)

 

podoba mi sie 2 render, 3 najgorszy imo (hehe na 1 brakuje choinki bozonarodzeniowej, takie światło mi sie kojazy z tym - nie wiem czemu)

Napisano

14h jak na maxwell`a to nie jest aż tak dużo. ;)

Patry, używałeś do tego Neat Image ?

Napisano

Hmmm pusto to fakt ale i tak jest dosc fajnie mowie oczywiscie o wersji nr 3 bo reszta to troche za ciemnawe. Nr 3 ma taki fajny ciemny klimat ale ogolnie wszystko widac w 1 i 2 to wyglada tak jakbys nie chcial pokazac jak to wszystko wyglada :D.

Napisano
  • Autor

Loki - czy ja wiem czy tak sporo... maxwell to maxwell :) Renderowałem do 1280x1024 :)

greg_jg - ale wtopa :D :/ Zapomniałem o tym programie :D Już lecę neat'ować swoje renderki :)

Temporal - dzięki :)

Dobra, odziarniłem tylko rendera nr 3, bo w nim najbardziej to ziarno przeszkadzało :)

88d7c4067e7b5108.jpg

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności