deha21 Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 Mam zamiar zrobić sobie taką postać jak w tytule. W założeniu ma być to kobieta elf... zobaczymy co wydzie i czy coś w ogóle wyjdzie. Model będzie low poly. Jestem początkujący więc prosze o wszelkie wskazówki, uwagi, porady, tutoriale, linki. Jak narazie to mam problem z dłońmi, miejscem połączenia rąk z ciałem, stopami (i tak będą buty więc stopy moga być takie jak są) i twarzą. Przeglądałem tutoriale dotyczące modelowania poszczególnych części ale zdecydowana większość jest do high polowych modeli a mi zależy na jak najmniejszej ilości trisów. Na tym modelu mam zamiar uczyć się rozkładać siatkę i teksturować. Mam nadzieję, że mi się uda ;) Narazie mam takie coś: P.S Jak mam zrobić, żeby z imageshack wyświetlało na forum miniaturki, a po kliknięciu wchodziło do pełnego rozmiaru? Kopiowałem chyba wszystkie linki i nie wyświetla :/
Gomez Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 Jak lowpoly to przenies do dzialu gameart. Na piersiach jest za duzo poly w stosunku do reszty. Tylek za bardzo wystaje. Nogi i stopy w miare ok.
floo Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 P.S Jak mam zrobić, żeby z imageshack wyświetlało na forum miniaturki, a po kliknięciu wchodziło do pełnego rozmiaru? Kopiowałem chyba wszystkie linki i nie wyświetla :/ http://www.imagic.pl/ spróbuj tego... ;)
Norwag Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 musisz skopiowac caly link oznaczony jako Thumbnail for forums (1)
deha21 Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 Wrrr niechcąco linki z imageshack zepsułem... Pogląd jest narazie tylko na miniaturce. Teraz się spieszę i wrzcę za jakiś czas. EDIT: Ok już poprawiłem linki ;)
arcade Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 Cycki jakieś takie nieapetyczne, ale jak na start to spoko... dawaj dalej.
Gość User190 Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 Poly na piersiach chyba w sam raz.. ale kształt jeszcze nie teges ;)