lukasz3d Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Witam Mam wydawaloby sie banalny problem jednak prosze Was o zdradzenie Waszym zdaniem najlepszego sposobu na relistyczne odbicie w szybie zewn.budynku.Chodzi mi o odbicie enviromentu konkretnie lub wszysttkiego co znajduje sie przed szybka.Probowalem roznych rozwiazan-podkladalem enviroment w opcjach renderera oraz pod reflect materialu(szkla) . Dawalem takze prawie rowny odbicu lustra parametr reflect szkla-sam nie wiem ktora opcja najlepsza bo zaden efekt mnie nie zadawala.Mozecie cos poradzic Pozdrawiam
SFlogic Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Ja często ustawiam plejny z teksturkami przed oknami. Przesuwając teksture po plejnie sam decydujesz co okna maja odbijać. Później zostaje odpowiednio wytweakować materiał szyb i sa całkiem niezłe refleksy :)
lukasz3d Napisano 19 Grudzień 2007 Autor Napisano 19 Grudzień 2007 plejn dajesz niewidoczny dla cam i tak renderujesz?znacie jakies inne sposoby-chociaz ten calkiem calkiem-lekko kombinowany ale spoko
siwy Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Możesz dorzucić mapkę z odbiciem do kanału difuse materiału po prostu. prymitywne ale często działa. Vray ma słabe szkło troche. Final render i mental chyba lepiej sobie radzi ze szkłem elewacyjnym.
SFlogic Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Nieprecyzyjnie się wyraziłem. Nie tyle na przeciwko szyby co raczej budynku. Duży plejn z dużą teksturą, wyłączam wszystkie gi czy cienie z tego plejna i przepuszczam przez nią światło. Zwykle jest za kamerą więc nie muszę ustawiać jej jako niewidzialnej.
biszkopte Napisano 21 Grudzień 2007 Napisano 21 Grudzień 2007 no coz...najprosciej fotoszopik i robisz co chcesz ...odbijasz co chcesz ..koloroojesz jak chcesz:D:D:D chympf...dajesz texturke..dajesz nakladke i bawisz sie kontrastem i jasnoscia:D:D... zaleta to szybkosc...wada...malo wspolne z maxem:D:D hehehe pozdrawiam!
lukasz3d Napisano 21 Grudzień 2007 Autor Napisano 21 Grudzień 2007 dzieki wielki-kombinowalem juz dajac pod difuse-raz lepiej raz gorzej teraz renderuje metoda z plejenm-zobaczy sie co to wyjdzie.Szopik w ostatecznosci:)pozdro
lukasz3d Napisano 24 Grudzień 2007 Autor Napisano 24 Grudzień 2007 rezultat jest w galerii WP-efekt wedlug mnie biedny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się