Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam

Mam wydawaloby sie banalny problem jednak prosze Was o zdradzenie Waszym zdaniem najlepszego sposobu na relistyczne odbicie w szybie zewn.budynku.Chodzi mi o odbicie enviromentu konkretnie lub wszysttkiego co znajduje sie przed szybka.Probowalem roznych rozwiazan-podkladalem enviroment w opcjach renderera oraz pod reflect materialu(szkla) . Dawalem takze prawie rowny odbicu lustra parametr reflect szkla-sam nie wiem ktora opcja najlepsza bo zaden efekt mnie nie zadawala.Mozecie cos poradzic

Pozdrawiam

  • Replies 8
  • Views 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja często ustawiam plejny z teksturkami przed oknami. Przesuwając teksture po plejnie sam decydujesz co okna maja odbijać. Później zostaje odpowiednio wytweakować materiał szyb i sa całkiem niezłe refleksy :)

  • Author

plejn dajesz niewidoczny dla cam i tak renderujesz?znacie jakies inne sposoby-chociaz ten calkiem calkiem-lekko kombinowany ale spoko

Możesz dorzucić mapkę z odbiciem do kanału difuse materiału po prostu. prymitywne ale często działa. Vray ma słabe szkło troche. Final render i mental chyba lepiej sobie radzi ze szkłem elewacyjnym.

Nieprecyzyjnie się wyraziłem. Nie tyle na przeciwko szyby co raczej budynku. Duży plejn z dużą teksturą, wyłączam wszystkie gi czy cienie z tego plejna i przepuszczam przez nią światło. Zwykle jest za kamerą więc nie muszę ustawiać jej jako niewidzialnej.

no coz...najprosciej fotoszopik i robisz co chcesz ...odbijasz co chcesz ..koloroojesz jak chcesz:D:D:D

 

chympf...dajesz texturke..dajesz nakladke i bawisz sie kontrastem i jasnoscia:D:D...

 

zaleta to szybkosc...wada...malo wspolne z maxem:D:D hehehe

 

 

pozdrawiam!

  • Author

dzieki wielki-kombinowalem juz dajac pod difuse-raz lepiej raz gorzej teraz renderuje metoda z plejenm-zobaczy sie co to wyjdzie.Szopik w ostatecznosci:)pozdro

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy