Napisano 17 Grudzień 200717 l Witam Mam wydawaloby sie banalny problem jednak prosze Was o zdradzenie Waszym zdaniem najlepszego sposobu na relistyczne odbicie w szybie zewn.budynku.Chodzi mi o odbicie enviromentu konkretnie lub wszysttkiego co znajduje sie przed szybka.Probowalem roznych rozwiazan-podkladalem enviroment w opcjach renderera oraz pod reflect materialu(szkla) . Dawalem takze prawie rowny odbicu lustra parametr reflect szkla-sam nie wiem ktora opcja najlepsza bo zaden efekt mnie nie zadawala.Mozecie cos poradzic Pozdrawiam
Napisano 17 Grudzień 200717 l Ja często ustawiam plejny z teksturkami przed oknami. Przesuwając teksture po plejnie sam decydujesz co okna maja odbijać. Później zostaje odpowiednio wytweakować materiał szyb i sa całkiem niezłe refleksy :)
Napisano 19 Grudzień 200717 l Autor plejn dajesz niewidoczny dla cam i tak renderujesz?znacie jakies inne sposoby-chociaz ten calkiem calkiem-lekko kombinowany ale spoko
Napisano 19 Grudzień 200717 l Możesz dorzucić mapkę z odbiciem do kanału difuse materiału po prostu. prymitywne ale często działa. Vray ma słabe szkło troche. Final render i mental chyba lepiej sobie radzi ze szkłem elewacyjnym.
Napisano 19 Grudzień 200717 l Nieprecyzyjnie się wyraziłem. Nie tyle na przeciwko szyby co raczej budynku. Duży plejn z dużą teksturą, wyłączam wszystkie gi czy cienie z tego plejna i przepuszczam przez nią światło. Zwykle jest za kamerą więc nie muszę ustawiać jej jako niewidzialnej.
Napisano 21 Grudzień 200717 l no coz...najprosciej fotoszopik i robisz co chcesz ...odbijasz co chcesz ..koloroojesz jak chcesz:D:D:D chympf...dajesz texturke..dajesz nakladke i bawisz sie kontrastem i jasnoscia:D:D... zaleta to szybkosc...wada...malo wspolne z maxem:D:D hehehe pozdrawiam!
Napisano 21 Grudzień 200717 l Autor dzieki wielki-kombinowalem juz dajac pod difuse-raz lepiej raz gorzej teraz renderuje metoda z plejenm-zobaczy sie co to wyjdzie.Szopik w ostatecznosci:)pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto