Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Moze ktos mi wytlumaczyc dlaczego jak daje w unwrapie flatten mapping to poligony sa porozrzucane po calym kwadracie osobne??? mam maxa 6 i wiem ze jakos da sie ustawic aby te poligony nie rozlaczaly sie????

 

siatka.jpg

 

 

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Faktycznie, potrzebujesz madra osobe do pomocy przy nazywaniu watkow. Do poprawy!

 

Odpowiedz na Twoje pytanie: bo nie umiesz poslugiwac sie unwrapem.

 

Badz laskaw poczytac w helpie o tych dwoch raptem parametrach, ktore sa w Flatten. Dobrze by bylo przerobic takze tutorial o Unwrapie.

 

P.S. Biedny PENdzel ;)

 

Napisano

hehehe bardzo smieszne:D

I to prawda ze nie umiem sie unw rapem poslugiwac a to dla tego ze do tej pory pracowalem na maxie 4 i tam bylo inaczej a od poczatku bitwy uzywam maxa 6 :) wiec wolalem poznac najpierw modelowanie niz unwrapa:)

pozdr

szymeq

ps: Jaki tutek????? Jesli chodzi ci o ten o teksturowaniu glowy aliena to przerobilem, a jesli jakis jeszcze znasz to bys byl laskaw sie podzielic:)

Napisano

A i Drug poto jest forum aby pomagac osoba a nie krytykowac je ze czegos nie umieja, wiele ludzi duzo jeszcze nie umie

PS: no poprawilem powiesz mi????

 

Napisano

Give me a break. Nie krytykuje tego, ze nie umiesz, tylko tego, ze nie chcesz sam sie tego nauczyc i liczysz na gotowca. Jak mowia: \"nie jest wstydem nie wiedziec, wstydem jest nie chciec tej wiedzy uzupelnic\";)

 

Tutoriale sa dolaczone do Maxa, jest tez swietny Help. Przerobisz je i poznasz rozwiazanie na swoje problemy.

 

Poza tym juz Ci dalem jedna wskazowke, a Ty dalej swoje.

 

Tyle ode mnie.

Napisano

Nie dziwię się, że DruG się troche denerwuje :) Mogłeś od razu walnąć temat np: Problemy z Unwrapem, a tak nie dość, że temat jest długi to jeszcze zawiera podteksty. Przydałaby się znajomość regulaminu :). Wydaje mi się że tylko pobieżnie go przeczytałeś, albo tylko wątek o nazewnictwie (i to też nie dokładnie), bowiem są tam w zmianki o zadawaniu pytań podobnych do twojego.

Napisano

Przepraszam jesli kogos urazilem, ale ja naprawde przerabiam duzo takich tutoriali i nie czekam na \"gotowca\" tylko na pomoc bo juz zaczyna mnie denerwowac ten unwrap.

PS: Drug przepraszam ze ja tak napisalem ale nie zauwazylem ze jeszcze raz odpowiedziales:P

PS2: Jak bys mogl to bys mi help\'a przeslal poniewaz demko z discreet.com jest strasznie okrojone i nawet w nim help\'a nie ma:P

dzieki

pozdr

szymeq

Napisano

Poradziłeś juz sobie z Unwrapem i tą mapą ?? ;). No dobra najlepiej określ temu obiektowi (to chyba jakiś dinozaur)współrzędne ID. A następnie włącz UVW Map i Unwrap UVW i Edit. Tam u dołu jest wybór elementów z przyporządkowanymi ID, wybierz 1 zaznacz to wszystko włącz wtedy Flatten Mapping, a następnie z rolety juz nie w Edit Unwrapa wybierz Planar Map nie wyłączając Edit Unwrapa. Powinno ten obiekt z danym ID zcalić.

Napisano

Tylko na planar map się nie da pracować. Najlepiej popracuj z kątem wygladzania. Tworzy on wtedy grupy poligonów o różnicy kąta nie większym od zadanego (kąt oczywiście normalnych) Ale można też się bawić przez ID i ręcznie nadawć planarne mapowanie ale to tak jak byś w 4 pracował. A do łączenia jest coś takiego jak stitch. Wybierasz dwie krawędzie i potem lewy przycisk na myszy i stitch. Albo z menu wtedy masz dodatkowy parametr.

Powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności