Napisano 4 Styczeń 200421 l Moze ktos mi wytlumaczyc dlaczego jak daje w unwrapie flatten mapping to poligony sa porozrzucane po calym kwadracie osobne??? mam maxa 6 i wiem ze jakos da sie ustawic aby te poligony nie rozlaczaly sie????
Napisano 4 Styczeń 200421 l Faktycznie, potrzebujesz madra osobe do pomocy przy nazywaniu watkow. Do poprawy! Odpowiedz na Twoje pytanie: bo nie umiesz poslugiwac sie unwrapem. Badz laskaw poczytac w helpie o tych dwoch raptem parametrach, ktore sa w Flatten. Dobrze by bylo przerobic takze tutorial o Unwrapie. P.S. Biedny PENdzel ;)
Napisano 4 Styczeń 200421 l Autor hehehe bardzo smieszne:D I to prawda ze nie umiem sie unw rapem poslugiwac a to dla tego ze do tej pory pracowalem na maxie 4 i tam bylo inaczej a od poczatku bitwy uzywam maxa 6 :) wiec wolalem poznac najpierw modelowanie niz unwrapa:) pozdr szymeq ps: Jaki tutek????? Jesli chodzi ci o ten o teksturowaniu glowy aliena to przerobilem, a jesli jakis jeszcze znasz to bys byl laskaw sie podzielic:)
Napisano 4 Styczeń 200421 l Autor A i Drug poto jest forum aby pomagac osoba a nie krytykowac je ze czegos nie umieja, wiele ludzi duzo jeszcze nie umie PS: no poprawilem powiesz mi????
Napisano 4 Styczeń 200421 l Give me a break. Nie krytykuje tego, ze nie umiesz, tylko tego, ze nie chcesz sam sie tego nauczyc i liczysz na gotowca. Jak mowia: \"nie jest wstydem nie wiedziec, wstydem jest nie chciec tej wiedzy uzupelnic\";) Tutoriale sa dolaczone do Maxa, jest tez swietny Help. Przerobisz je i poznasz rozwiazanie na swoje problemy. Poza tym juz Ci dalem jedna wskazowke, a Ty dalej swoje. Tyle ode mnie.
Napisano 4 Styczeń 200421 l Nie dziwię się, że DruG się troche denerwuje :) Mogłeś od razu walnąć temat np: Problemy z Unwrapem, a tak nie dość, że temat jest długi to jeszcze zawiera podteksty. Przydałaby się znajomość regulaminu :). Wydaje mi się że tylko pobieżnie go przeczytałeś, albo tylko wątek o nazewnictwie (i to też nie dokładnie), bowiem są tam w zmianki o zadawaniu pytań podobnych do twojego.
Napisano 4 Styczeń 200421 l Autor Przepraszam jesli kogos urazilem, ale ja naprawde przerabiam duzo takich tutoriali i nie czekam na \"gotowca\" tylko na pomoc bo juz zaczyna mnie denerwowac ten unwrap. PS: Drug przepraszam ze ja tak napisalem ale nie zauwazylem ze jeszcze raz odpowiedziales:P PS2: Jak bys mogl to bys mi help\'a przeslal poniewaz demko z discreet.com jest strasznie okrojone i nawet w nim help\'a nie ma:P dzieki pozdr szymeq
Napisano 4 Styczeń 200421 l Help jest do sciagniecia ze strony Discreeta, tak samo jak wszystkie tutoriale.
Napisano 12 Styczeń 200421 l Poradziłeś juz sobie z Unwrapem i tą mapą ?? ;). No dobra najlepiej określ temu obiektowi (to chyba jakiś dinozaur)współrzędne ID. A następnie włącz UVW Map i Unwrap UVW i Edit. Tam u dołu jest wybór elementów z przyporządkowanymi ID, wybierz 1 zaznacz to wszystko włącz wtedy Flatten Mapping, a następnie z rolety juz nie w Edit Unwrapa wybierz Planar Map nie wyłączając Edit Unwrapa. Powinno ten obiekt z danym ID zcalić.
Napisano 14 Styczeń 200421 l Tylko na planar map się nie da pracować. Najlepiej popracuj z kątem wygladzania. Tworzy on wtedy grupy poligonów o różnicy kąta nie większym od zadanego (kąt oczywiście normalnych) Ale można też się bawić przez ID i ręcznie nadawć planarne mapowanie ale to tak jak byś w 4 pracował. A do łączenia jest coś takiego jak stitch. Wybierasz dwie krawędzie i potem lewy przycisk na myszy i stitch. Albo z menu wtedy masz dodatkowy parametr. Powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto