Napisano 30 Grudzień 200717 l Chcialem napisac ze nie wiedzialem gdzie to wkleic wiec wzucilem tutaj. Jestem poczatkujacym- komplatnie, a model mam od Gohan-a.Poprawilem co nieco i troche dodalem.Jednak teraz wynikl problem z ktorym nie moge sobie w zaden sposob poradzic. Prosil bym o rady jak to tam zamontowac (ponizej obrazki).Model ma byc do gry. P.S.Jesli temat w zlym dziale to prosze przeniesc.
Napisano 30 Grudzień 200717 l Witam i pozdrawiam :) 1. Nazwa wątku 2. źle ci otworzyło model bo widzę że pracujesz na MS'e i pewnie jeszcze Edit Mesh masz
Napisano 30 Grudzień 200717 l Hmmm... Pokaż jak to wygląda w low poly, bo tak to trudno coś powiedzieć a i raczej żadna gra sobie z tym modelem nie poradzi...
Napisano 31 Grudzień 200717 l K4czOR - jak już co to od gorana :-) Model w LP można zobaczyć w wątku który mam w stopce - na razie jest "zahibernowany" - może kiedyś wrócę do niego. Na razie życzę powodzenia Z tego co widzę albo zrobiłeś Convert To Editable Poly razem z ms-em, albo źle Ci otowrzyło (chociaż wątpię, bo masz maxa 9, czyli to w czym ja robiłem). Takie rzeczy najlepiej robić w low poly, czyli przed nałożeniem modyfikatora MeashSmooth, i tak bym radził. OK, masz: LOW POLY i po ms Oczywiście kształt/wielkość otworu to kwestia ustawienia...
Napisano 31 Grudzień 200717 l Autor Sorki za pomylke.:( WYBACZ "Oczywiście kształt/wielkość otworu to kwestia ustawienia... " no tak ale to wlasnie jest ten problem.Jak zmienic ksztalt tego otworu. P.S.I jak wlaczyc to LOW POLLY??
Napisano 1 Styczeń 200817 l Widzisz te dwa dołączone do poprzedniego posta screeny? Na pierwszym jest model tzw. "low poly", na drugim masz dołożone modyfikatory SYMMETRY i MESHSMOOTH (z 2 iteracjami). W maxie po prawej stronie ekranu masz okienko modyfikatorów. Na dolnym screenie masz tak jak na załączniku, szary kursor ustawiony na MeshSmooth. Musisz po prostu kliknąć na "[-]Editable Poly" (tak jak na górnym screenie) i tam dokonywać modyfikacji. Oczywiście wszystko to musisz robić na modelu w takim stanie jaki Ci wysłałem, a z tego co pokazałeś na screenach to masz juz zapisane po ponownej konwersji do EP....
Napisano 6 Styczeń 200817 l Autor "Oczywiście wszystko to musisz robić na modelu w takim stanie jaki Ci wysłałem, a z tego co pokazałeś na screenach to masz juz zapisane po ponownej konwersji do EP...." yhh goran a wiesz jak to zrobic.bo jak zaladuje twoj model to troche strace a robic mi sie od nowa tego nie chce.Yy moze ktore parametry pozmieniac??I jak to przekonwertowac do tej twojej wersji znow. THX
Napisano 6 Styczeń 200817 l stary...tego sie nie da przekonwertowac raczej...pokaz jak wygląda drzewo modyfikacji u ciebie dla tego obiektu. Nie ma w maxie czegoś takiego jak konvert do LOW poly chryste!!
Napisano 6 Styczeń 200817 l K4cz0R: naucz się najpierw poruszać w maxie zanim siądziesz do robienia jakiegoś modelu do gry. jeśli masz problem z modyfikatorami to co będzie jak dotrzesz do teksturowania? imho wróć do źródła i zacznij naukę programu od podstaw
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto