K4cz0R Napisano 30 Grudzień 2007 Share Napisano 30 Grudzień 2007 Chcialem napisac ze nie wiedzialem gdzie to wkleic wiec wzucilem tutaj. Jestem poczatkujacym- komplatnie, a model mam od Gohan-a.Poprawilem co nieco i troche dodalem.Jednak teraz wynikl problem z ktorym nie moge sobie w zaden sposob poradzic. Prosil bym o rady jak to tam zamontowac (ponizej obrazki).Model ma byc do gry. P.S.Jesli temat w zlym dziale to prosze przeniesc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mileS Napisano 30 Grudzień 2007 Share Napisano 30 Grudzień 2007 Witam i pozdrawiam :) 1. Nazwa wątku 2. źle ci otworzyło model bo widzę że pracujesz na MS'e i pewnie jeszcze Edit Mesh masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrys Napisano 30 Grudzień 2007 Share Napisano 30 Grudzień 2007 Hmmm... Pokaż jak to wygląda w low poly, bo tak to trudno coś powiedzieć a i raczej żadna gra sobie z tym modelem nie poradzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 31 Grudzień 2007 Share Napisano 31 Grudzień 2007 K4czOR - jak już co to od gorana :-) Model w LP można zobaczyć w wątku który mam w stopce - na razie jest "zahibernowany" - może kiedyś wrócę do niego. Na razie życzę powodzenia Z tego co widzę albo zrobiłeś Convert To Editable Poly razem z ms-em, albo źle Ci otowrzyło (chociaż wątpię, bo masz maxa 9, czyli to w czym ja robiłem). Takie rzeczy najlepiej robić w low poly, czyli przed nałożeniem modyfikatora MeashSmooth, i tak bym radził. OK, masz: LOW POLY i po ms Oczywiście kształt/wielkość otworu to kwestia ustawienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K4cz0R Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 31 Grudzień 2007 Sorki za pomylke.:( WYBACZ "Oczywiście kształt/wielkość otworu to kwestia ustawienia... " no tak ale to wlasnie jest ten problem.Jak zmienic ksztalt tego otworu. P.S.I jak wlaczyc to LOW POLLY?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 1 Styczeń 2008 Share Napisano 1 Styczeń 2008 Widzisz te dwa dołączone do poprzedniego posta screeny? Na pierwszym jest model tzw. "low poly", na drugim masz dołożone modyfikatory SYMMETRY i MESHSMOOTH (z 2 iteracjami). W maxie po prawej stronie ekranu masz okienko modyfikatorów. Na dolnym screenie masz tak jak na załączniku, szary kursor ustawiony na MeshSmooth. Musisz po prostu kliknąć na "[-]Editable Poly" (tak jak na górnym screenie) i tam dokonywać modyfikacji. Oczywiście wszystko to musisz robić na modelu w takim stanie jaki Ci wysłałem, a z tego co pokazałeś na screenach to masz juz zapisane po ponownej konwersji do EP.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K4cz0R Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 6 Styczeń 2008 "Oczywiście wszystko to musisz robić na modelu w takim stanie jaki Ci wysłałem, a z tego co pokazałeś na screenach to masz juz zapisane po ponownej konwersji do EP...." yhh goran a wiesz jak to zrobic.bo jak zaladuje twoj model to troche strace a robic mi sie od nowa tego nie chce.Yy moze ktore parametry pozmieniac??I jak to przekonwertowac do tej twojej wersji znow. THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 6 Styczeń 2008 Share Napisano 6 Styczeń 2008 stary...tego sie nie da przekonwertowac raczej...pokaz jak wygląda drzewo modyfikacji u ciebie dla tego obiektu. Nie ma w maxie czegoś takiego jak konvert do LOW poly chryste!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 6 Styczeń 2008 Share Napisano 6 Styczeń 2008 K4cz0R: naucz się najpierw poruszać w maxie zanim siądziesz do robienia jakiegoś modelu do gry. jeśli masz problem z modyfikatorami to co będzie jak dotrzesz do teksturowania? imho wróć do źródła i zacznij naukę programu od podstaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się