Eric_Draven Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 fuck. usuneło mi wątek. To tak. Giwera nie jest realistyczna, w dodatku raczej speedowa, Model jest od Remmingtona 870 a teksturke zrobiłem pod model 1100. Polycount wyświetlony jest dla 2 sztuk. Tekstura to sam color i nędzny spec. Może dorobie normala ale to już bedzie historia na oddzielny wątek ;) no bo i więcej takich pewnie bedzie jak tu ;)
`Ibanez Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 To tak. Giwera nie jest realistyczna Jak to nie?
Eric_Draven Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Napisano 31 Grudzień 2007 Jak to nie? Bo ma elemanty pomieszane z kilku broni. może złego słowa użyłem. Powino być: nie istnieje realnie.
Ardeni Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 Jest git. Dla ideału metal daj troszke bardziej szarawy i minimalnie wyraźniejsze zarysowania w tej dolnej części (nie wime jak to się nazywa, ale "jeździ" po tym ten drewniany element chyba), ewentualnie dodaj ich kilka.
Eric_Draven Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Napisano 31 Grudzień 2007 sie zrobi sie. zajme sie jeszcze normalką pewnie bo bez tego tak biednie wygląda
Manver Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 Świetny model, osobiście zmieniłbym intensywność najjaśniejszego z metali na bardziej adekwatny do reszty elementów. Dorób normale, bo to nie wyczyn a efekt będzie znacznie lepszy. Pozdrawiam.
Fr3d3k Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 nooooooooooooo ...poszczelałbym sobie tym w jakim szuterku =] Pukawki Ci wychodzą super pozdr
Eric_Draven Napisano 1 Styczeń 2008 Autor Napisano 1 Styczeń 2008 Kuba_ - Dzieki :) Ardeni - Metal jest dość jednolity i ciemny z powodu kompresji DTX. i tak bardzo przesadziłem z ziarnem. Jak masz ziarno na teksturze i kompresujesz DTX'em to wyłażą ci czerwone i zielone pixele. z widoku FPP to naprawde źle wygląda. Manver - wyczyn nie wyczyn troche czasu to zajmuje. A ja nawet PS'a w domu nie mam bo na laptopie zdycha. cały model zrobiony w Blenderze bo to ostatni program jaki działa u mnie :P. Nawet nie podejże w realtime jak spec i normal wygląda. to troche utrudnia prace. Kolor metalu wzorowany na wielu zdjęciach. jak bede robił specular to cześć metalu przyciemnie. thx za rade piksar - dzieki Bro - Dzieki. Nie rozumiem o co z tym stylem chodzi ;) bo nie jesteś pierwszą osobą która mi to mówi. Ziomal aka Fr3d3k - To sobie ją podepnij, animacje są, model jest, tylko obczaj tą Majke. Mi sie jeszcze nie udało ;)
AkkA Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 :) Mi również sie podoba, tekstura wygląda bardzo fajnie jaki rozmiar? No i siatke bym zobaczył. pzdr.
PAINbringer Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 Dobra robota, strzelba jak się patrzy. Dobry kolor, tylko normal map i speculara wogóle nie widać. Pzd
Gość Marioza Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 mnie sie pdoba ta szczelba jezdem na tak :o)
Eric_Draven Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 siatka. teksture zapodam jak bede miał PS'a. Pain, przecież pisałem że spec'a i normala jeszcze nie ma :) trzeba czytać wątki :P
Eric_Draven Napisano 25 Luty 2008 Autor Napisano 25 Luty 2008 1024x1024 color i nic wiecej. nie chce mi sie jej kończyć, nie mam nerwów do pracy na laptopie. zostawiam na "może kiedyś" dzieki levus :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się