Napisano 31 Grudzień 200717 l fuck. usuneło mi wątek. To tak. Giwera nie jest realistyczna, w dodatku raczej speedowa, Model jest od Remmingtona 870 a teksturke zrobiłem pod model 1100. Polycount wyświetlony jest dla 2 sztuk. Tekstura to sam color i nędzny spec. Może dorobie normala ale to już bedzie historia na oddzielny wątek ;) no bo i więcej takich pewnie bedzie jak tu ;)
Napisano 31 Grudzień 200717 l Autor Jak to nie? Bo ma elemanty pomieszane z kilku broni. może złego słowa użyłem. Powino być: nie istnieje realnie.
Napisano 31 Grudzień 200717 l Jest git. Dla ideału metal daj troszke bardziej szarawy i minimalnie wyraźniejsze zarysowania w tej dolnej części (nie wime jak to się nazywa, ale "jeździ" po tym ten drewniany element chyba), ewentualnie dodaj ich kilka.
Napisano 31 Grudzień 200717 l Autor sie zrobi sie. zajme sie jeszcze normalką pewnie bo bez tego tak biednie wygląda
Napisano 1 Styczeń 200817 l Świetny model, osobiście zmieniłbym intensywność najjaśniejszego z metali na bardziej adekwatny do reszty elementów. Dorób normale, bo to nie wyczyn a efekt będzie znacznie lepszy. Pozdrawiam.
Napisano 1 Styczeń 200817 l nooooooooooooo ...poszczelałbym sobie tym w jakim szuterku =] Pukawki Ci wychodzą super pozdr
Napisano 1 Styczeń 200817 l Autor Kuba_ - Dzieki :) Ardeni - Metal jest dość jednolity i ciemny z powodu kompresji DTX. i tak bardzo przesadziłem z ziarnem. Jak masz ziarno na teksturze i kompresujesz DTX'em to wyłażą ci czerwone i zielone pixele. z widoku FPP to naprawde źle wygląda. Manver - wyczyn nie wyczyn troche czasu to zajmuje. A ja nawet PS'a w domu nie mam bo na laptopie zdycha. cały model zrobiony w Blenderze bo to ostatni program jaki działa u mnie :P. Nawet nie podejże w realtime jak spec i normal wygląda. to troche utrudnia prace. Kolor metalu wzorowany na wielu zdjęciach. jak bede robił specular to cześć metalu przyciemnie. thx za rade piksar - dzieki Bro - Dzieki. Nie rozumiem o co z tym stylem chodzi ;) bo nie jesteś pierwszą osobą która mi to mówi. Ziomal aka Fr3d3k - To sobie ją podepnij, animacje są, model jest, tylko obczaj tą Majke. Mi sie jeszcze nie udało ;)
Napisano 1 Styczeń 200817 l :) Mi również sie podoba, tekstura wygląda bardzo fajnie jaki rozmiar? No i siatke bym zobaczył. pzdr.
Napisano 1 Styczeń 200817 l Dobra robota, strzelba jak się patrzy. Dobry kolor, tylko normal map i speculara wogóle nie widać. Pzd
Napisano 4 Styczeń 200817 l Autor siatka. teksture zapodam jak bede miał PS'a. Pain, przecież pisałem że spec'a i normala jeszcze nie ma :) trzeba czytać wątki :P
Napisano 25 Luty 200817 l Autor 1024x1024 color i nic wiecej. nie chce mi sie jej kończyć, nie mam nerwów do pracy na laptopie. zostawiam na "może kiedyś" dzieki levus :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto