Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

fuck. usuneło mi wątek.

To tak. Giwera nie jest realistyczna, w dodatku raczej speedowa, Model jest od Remmingtona 870 a teksturke zrobiłem pod model 1100. Polycount wyświetlony jest dla 2 sztuk.

 

Tekstura to sam color i nędzny spec. Może dorobie normala ale to już bedzie historia na oddzielny wątek ;) no bo i więcej takich pewnie bedzie jak tu ;)

 

remmington1100sq8.jpg

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
Jak to nie?

Bo ma elemanty pomieszane z kilku broni. może złego słowa użyłem. Powino być: nie istnieje realnie.

Napisano

Jest git.

Dla ideału metal daj troszke bardziej szarawy i minimalnie wyraźniejsze zarysowania w tej dolnej części (nie wime jak to się nazywa, ale "jeździ" po tym ten drewniany element chyba), ewentualnie dodaj ich kilka.

Napisano

Świetny model, osobiście zmieniłbym intensywność najjaśniejszego z metali na bardziej adekwatny do reszty elementów. Dorób normale, bo to nie wyczyn a efekt będzie znacznie lepszy. Pozdrawiam.

Napisano

nooooooooooooo ...poszczelałbym sobie tym w jakim szuterku =]

Pukawki Ci wychodzą super

pozdr

Napisano
  • Autor

Kuba_ - Dzieki :)

Ardeni - Metal jest dość jednolity i ciemny z powodu kompresji DTX. i tak bardzo przesadziłem z ziarnem. Jak masz ziarno na teksturze i kompresujesz DTX'em to wyłażą ci czerwone i zielone pixele. z widoku FPP to naprawde źle wygląda.

Manver - wyczyn nie wyczyn troche czasu to zajmuje. A ja nawet PS'a w domu nie mam bo na laptopie zdycha. cały model zrobiony w Blenderze bo to ostatni program jaki działa u mnie :P. Nawet nie podejże w realtime jak spec i normal wygląda. to troche utrudnia prace. Kolor metalu wzorowany na wielu zdjęciach. jak bede robił specular to cześć metalu przyciemnie. thx za rade

 

piksar - dzieki

 

Bro - Dzieki. Nie rozumiem o co z tym stylem chodzi ;) bo nie jesteś pierwszą osobą która mi to mówi.

 

Ziomal aka Fr3d3k - To sobie ją podepnij, animacje są, model jest, tylko obczaj tą Majke. Mi sie jeszcze nie udało ;)

Napisano

:) Mi również sie podoba, tekstura wygląda bardzo fajnie jaki rozmiar?

No i siatke bym zobaczył.

pzdr.

Napisano

mnie sie pdoba ta szczelba jezdem na tak :o)

Napisano
  • Autor

siatka.

 

remmyqn1.jpg

 

teksture zapodam jak bede miał PS'a.

 

Pain, przecież pisałem że spec'a i normala jeszcze nie ma :) trzeba czytać wątki :P

Napisano
  • Autor

1024x1024 color i nic wiecej.

nie chce mi sie jej kończyć, nie mam nerwów do pracy na laptopie. zostawiam na "może kiedyś"

 

dzieki levus :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności