Skocz do zawartości

sceny 3d: dirtyharley & path


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

W harley mogłeś reflektor wymodelować a nie dawać teksturę.

 

A ta ścieżka jest przecież żywcem wyciągnietą z tutoriala do Grass\'o\'matica!! Trawa kwiatki i kamienie. Tam to wszystko właśnie było. Może to zbieg okoliczności. Napisz szczerze: robiłeś ją według tego tutka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tym razem mi sie nie podoba! Harley ma fatalne materialy - kiepska jednolita i nudna textura brudu czy rdzy - trudno stwierdzic bo np. przednie teleskopy maja bliki jak zmatowiony metal, a nie powinny skoro sa brudne. Reflektor jak jakas ameba wyglada... Poza tym calosc jest nieostra, uzywasz jakiegos zmiekczajacego filtra AA ? - niepotrzebnie w tym wypadku.

Scena z kwiatkami - tu dam maly plusik bo podoba mi sie \"plastycznosc\" - podobnie jak w obrazku drzewa oraz mile \"leniwe\" kolorki. Tylko te kamienia kanciate jakies.

 

pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności