Vath'ras Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Witam! Bawiłem się niedawno trochę mapą typu raytrace i kiedy nadałem powierzchni dodatkowo mapę noise typu bump, to powstał realistyczny efekt fal. Zastanawiam się teraz, czy można by zrobić tak, żeby nadać drugą mapę noise typu bump i nadać im ruch w dwie różne strony np. pod takim kątem: /\ I to w taki sposób, aby w miejscu, gdzie wypadłyby dwie "górki" była wyższa, dwie "doliny" - niższa a "dolina" z "górką" - wygaszenie (interferencja fal). Myślę że dałoby to dość realistyczny efekt fal na morzu w animacji.
dokturpotfor Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Mozesz zmixowac dwie rozne mapy noise (material mix laczy dwa pod-materialy (mapy) z pewnymi wagami, tym samym pozwala je sumowac czy usredniac) w slocie bump.
SWRSC Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 na Mentalu jest świetny shader do robienia małych fal na wodzie. Fale na nim wyglądają bardzo realistycznie
Vath'ras Napisano 7 Styczeń 2008 Autor Napisano 7 Styczeń 2008 ok, a poruszanie mapy noise w danym kierunku?
AGmakonts Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 może troche wiekszy hardcore ale realflow:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się