Max_S Napisano 11 Styczeń 2008 Share Napisano 11 Styczeń 2008 czym sie różni high-poly od low-poly?? tzn chciałbym zobaczyć prace low i high by zobaczyć róznice:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 11 Styczeń 2008 Share Napisano 11 Styczeń 2008 http://images.google.pl/images?hl=pl&q=high+poly&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi http://images.google.pl/images?hl=pl&q=low+poly&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 11 Styczeń 2008 Share Napisano 11 Styczeń 2008 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=43762 tutaj masz np model low poly, czyli obiekt zlozony z malej ilosci polygonow. Model high poly mozesz sobie obejrzec klikac w link w moim podpisie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 11 Styczeń 2008 Share Napisano 11 Styczeń 2008 low poly: hi poly : czy zauważasz ta subtelna różnicę ?? :) materiał z gry gow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 11 Styczeń 2008 Share Napisano 11 Styczeń 2008 czy zauważasz ta subtelna różnicę ?? :) hahaha rozwaliłeś mnie tym :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Arti_ Napisano 11 Styczeń 2008 Share Napisano 11 Styczeń 2008 czy zauważasz ta subtelna różnicę ?? :) No, to malutka różnica, przecież prawie nie widać. A tu troszkę teorii. Model Low Poly ( tłumaczenie: mało wielokątów ( nie wolne wielokąty ) ) to model który składa się z małej ilości wielokątów, jego siatka jest zbudowana z owej niewielkiej ilości i jest mało szczegółowa. Większą część detalu zastępuje tekstura. Model High Poly ( tłumaczenie: dużo wielokątów ) to model, którego siatka zbudowana jest z dużej ilości polygonów, odwzorowane są duże detale, często te mniejsze zastępują mapy. Owym modelom zazwyczaj dodaje się polygonów i rzeźbi ich kształt w programach scluptowych ( łączących w sobie malowanie z trójwymiarem ) np. Zbrush. Do programów scluptowych daje się model z dużą ilością wielokątów, ale z bardzo ogólnym kształtem i dopiero proces rzeźbienia daje im wygląd. Takie detale jak skóra są również robione w programie scluptowym, lecz by zmniejszyć obciążenie CPU, do animacji oraz do gier wypala się mapy ( normal mapy, bump ( zazwyczaj do architektury ) ) PS Zauważyliście jakie dziewczęcy, dziecięcy brzuch ma ten troll High Poly?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max_S Napisano 11 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2008 dzięki za wytłumaczenie i przepraszam za to banalne i itp pytanie:) jeszcze raz dzięki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi