Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

czy zauważasz ta subtelna różnicę ?? :)

 

No, to malutka różnica, przecież prawie nie widać.

 

A tu troszkę teorii.

 

Model Low Poly ( tłumaczenie: mało wielokątów ( nie wolne wielokąty ) ) to model który składa się z małej ilości wielokątów, jego siatka jest zbudowana z owej niewielkiej ilości i jest mało szczegółowa. Większą część detalu zastępuje tekstura.

 

Model High Poly ( tłumaczenie: dużo wielokątów ) to model, którego siatka zbudowana jest z dużej ilości polygonów, odwzorowane są duże detale, często te mniejsze zastępują mapy. Owym modelom zazwyczaj dodaje się polygonów i rzeźbi ich kształt w programach scluptowych ( łączących w sobie malowanie z trójwymiarem ) np. Zbrush. Do programów scluptowych daje się model z dużą ilością wielokątów, ale z bardzo ogólnym kształtem i dopiero proces rzeźbienia daje im wygląd. Takie detale jak skóra są również robione w programie scluptowym, lecz by zmniejszyć obciążenie CPU, do animacji oraz do gier wypala się mapy ( normal mapy, bump ( zazwyczaj do architektury ) )

 

PS Zauważyliście jakie dziewczęcy, dziecięcy brzuch ma ten troll High Poly??




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności