Napisano 11 Styczeń 200817 l Wie ktoś o jakimś tutorialu opisującym VrayAtmosphere? nawet bidne google niewiele potrafi pokazac na ten temat, generalnie interesuje mnie mozliwosc zrobienia mgły w vrayu. bylbym bardzo wdzieczny
Napisano 12 Styczeń 200817 l Jeżeli chodzi wam o optymalizację która jest w zakładce system, to dotyczy standartowej moaxowej mgły i obliczeń względem z-buffera.
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor hmm widze ze nikt tego nie uzywa :/ nie mam pojecia do czego to jest (nazwa VrayAtmosphere) sugerowala mi ze moze to odpowiadac za mgłę albo coś podobnego. (to nie są wiadomości z jakiegos oficjalnego źródła, nawet nie wiem czy to ma tak działać) "studio testowe" (heh nieco szumnie jak na boxa ze skasowaną górą, i odwróconymi normalnymi) rys0: ale co mnie wkurzało w zwykłej maxowej mgle to niepoprawne odziaływanie na nią GI z vraya (rys1) (nie szukałem zadnego tutoriala na ten temat, bo nie specjalnie mi to bylo do szczescia potrzebne, ale akurat teraz jest wiec potestowalem sobie nieco i oto wyniki) VrayAtmosphere mozna znalezc tutaj: no więc do tego co ponizej doszedłem sam: Ustawilem w Environment tak jak na obrazku ponizej wszystko: i efekt jest taki: (samo VrayAtmosphere) a tak to wygląda po nałożeniu w Photoshopie (tylko włożyłem Atmosphere na 1 warstwe i pokombinowalem z opcjami krycia, nie pamietam juz co ustawilem szczeze mowiac, noc byla, a reszte na nizszą warstwe) fakt szału nie ma, ale moze sie przydać kiedyś do czegoś :) no i wiem jak tego użyć teraz :) i oczywiscie jesli by sie tym pobawic dluzej w Photoshopie pewnie efekt bylby duzo lepszy (jak mowie mi zajelo to cale 30 sekund, - bez maski ani niczgeo podobnego, uzywajac masek zapewne dalo by sie duzo lepszy efekt osiągnąć)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto