Napisano 13 Styczeń 200817 l Witam. to mój pierwszy model .Uczę się dopiero od 2 dni więc proszę o uwagi i porady;]
Napisano 13 Styczeń 200817 l Witam na forum najlepiej jak zdjecia/rendery bedziesz wrzucał na serwery zewnetrzne typu imageshack.us lub fotosik.pl a link do obrazka wpisywał do okienka po kliknieciu ikonki z krajobrazem. Maksymalna szerokośc to 900px
Napisano 13 Styczeń 200817 l Jak na początek, to dobrze to wygląda... Powodzenia przy kolejnych pracach!!!
Napisano 13 Styczeń 200817 l Autor Dzięki za info Piksar. trochę posunąłem pracę do przodu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5cf04da4fa174a96.html
Napisano 18 Styczeń 200817 l Autor i kolejny update http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f493c65114652135.html
Napisano 19 Styczeń 200817 l sympatycznie wygląda :) ale masz kilka drobnych błędów, na połączeniu połówek zrobiła ci się linia i muszka zachodzi na głowę, którą troche bym zmniejszył i przydałoby się troche detalu na głowie. jak na pierwe dni zabawy w 3d to dobrze ci idzie, moje początki były bardzo słabe. powodzenia.
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor Dzięki za komenta Ufol. no właśnie, zrobiła się linia i nie bardzo wiem jak się jej pozbyć, wskazówki?
Napisano 19 Styczeń 200817 l pokaż siatke ze smoothem i bez niego, wtedy bedzie się dało zobaczyć co jest nie tak, możliwe że masz nie połączone vertexy, w panelu modify przy zaznaczonym suboject level vertex (trzy kropki) gdzieś na dole jest opcja weld służąca do scalania vertexów, trza zaznaczyć wybrane do scalenia i kliknąć na przycisk weld, weld treshold to maksymalna odległość z jakiej vertexy zostaną scalone, w razie problemu z połączeniem zwiększ wartość. Ale moge nie mieć racji więc wrzuć siatke.
Napisano 21 Styczeń 200817 l Autor Dzięki za tipa Ufol, pozbyłem się tej lini(tak jak pisałeś, vertexy nie były połączone).A co do siatki, to nie bardzo wiem co ustawić, żeby w renderze było ją widać.? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/73d0fb717622ebfe.html
Napisano 21 Styczeń 200817 l gdzieś w opcjach renderingu jest coś takiego jak Render Wireframe czy jakoś tak, ale nie pamiętam gdzie to dokładnie było a teraz sprawdzić nie moge, poszukaj w helpie jak chcesz. Ja jak wrzucałem siatki to robiłem screenshota z viewportu, nie renderowałem.
Napisano 21 Styczeń 200817 l Czym renderujesz ? jak w vrayu to ustawiasz w difuse vrayEdgeTex i tam ustawiasz kolor i rozmiar a w zwykłym scanline najlepiej dać screena albo zaznaczyc w materiale wire
Napisano 22 Styczeń 200817 l Autor no wreszcie zabrałem się za ręce(których się tak obawiałem swoją drogą:P).Myślę, że jak na pierwsze robocie ręce to dają radę;] http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d4de37fec6307c8.html co do siatki, to mogę wrzucić, ale w porównaniu z tymi jakie widziałem na forum to lepiej może nie:P
Napisano 22 Styczeń 200817 l dawaj siatę neie marudź :D Nawet jesli się okaże że to jakaś srmotna porażka(a po modelu raczej na to nie wygląda), to przecież nikt Cię tu za to nie zabije, tylko powie co poprawić :) Robocik całkiem fajny jak na poczatki - moje były dużo gorsze :) Jeśli nie masz Vraya, a chcesz siatkę wyrenderować to najlepiej zmień render na mentala i zrób tam materiał: Composite - jako base material robisz jakiś biały materiał typu standard a jako jeden z compozytów standard koloru czarnego z zaznaczoną opcja wire. I masz piękną siatę :) Powodzenia. Pozdrawiam
Napisano 22 Styczeń 200817 l Autor no to jest siatka... teraz już wiem,że jest choooooleeernie za gęsta i tak samo powykrzywiana, ale nie mam ochoty robić go od nowa;] http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eacfdd3ec8c60cf1.html przed chwilą się podłamałem jak odkryłem działanie chamfera...a ja się z tymi zaokrąkleniami boków tak męczyłem;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto