Stodi Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Witam. to mój pierwszy model .Uczę się dopiero od 2 dni więc proszę o uwagi i porady;]
piksar Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Witam na forum najlepiej jak zdjecia/rendery bedziesz wrzucał na serwery zewnetrzne typu imageshack.us lub fotosik.pl a link do obrazka wpisywał do okienka po kliknieciu ikonki z krajobrazem. Maksymalna szerokośc to 900px
floo Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Jak na początek, to dobrze to wygląda... Powodzenia przy kolejnych pracach!!!
Stodi Napisano 13 Styczeń 2008 Autor Napisano 13 Styczeń 2008 Dzięki za info Piksar. trochę posunąłem pracę do przodu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5cf04da4fa174a96.html
Stodi Napisano 18 Styczeń 2008 Autor Napisano 18 Styczeń 2008 i kolejny update http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f493c65114652135.html
Ufol Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 sympatycznie wygląda :) ale masz kilka drobnych błędów, na połączeniu połówek zrobiła ci się linia i muszka zachodzi na głowę, którą troche bym zmniejszył i przydałoby się troche detalu na głowie. jak na pierwe dni zabawy w 3d to dobrze ci idzie, moje początki były bardzo słabe. powodzenia.
Stodi Napisano 19 Styczeń 2008 Autor Napisano 19 Styczeń 2008 Dzięki za komenta Ufol. no właśnie, zrobiła się linia i nie bardzo wiem jak się jej pozbyć, wskazówki?
Ufol Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 pokaż siatke ze smoothem i bez niego, wtedy bedzie się dało zobaczyć co jest nie tak, możliwe że masz nie połączone vertexy, w panelu modify przy zaznaczonym suboject level vertex (trzy kropki) gdzieś na dole jest opcja weld służąca do scalania vertexów, trza zaznaczyć wybrane do scalenia i kliknąć na przycisk weld, weld treshold to maksymalna odległość z jakiej vertexy zostaną scalone, w razie problemu z połączeniem zwiększ wartość. Ale moge nie mieć racji więc wrzuć siatke.
Stodi Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Napisano 21 Styczeń 2008 Dzięki za tipa Ufol, pozbyłem się tej lini(tak jak pisałeś, vertexy nie były połączone).A co do siatki, to nie bardzo wiem co ustawić, żeby w renderze było ją widać.? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/73d0fb717622ebfe.html
Ufol Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 gdzieś w opcjach renderingu jest coś takiego jak Render Wireframe czy jakoś tak, ale nie pamiętam gdzie to dokładnie było a teraz sprawdzić nie moge, poszukaj w helpie jak chcesz. Ja jak wrzucałem siatki to robiłem screenshota z viewportu, nie renderowałem.
mileS Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Czym renderujesz ? jak w vrayu to ustawiasz w difuse vrayEdgeTex i tam ustawiasz kolor i rozmiar a w zwykłym scanline najlepiej dać screena albo zaznaczyc w materiale wire
Stodi Napisano 22 Styczeń 2008 Autor Napisano 22 Styczeń 2008 no wreszcie zabrałem się za ręce(których się tak obawiałem swoją drogą:P).Myślę, że jak na pierwsze robocie ręce to dają radę;] http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d4de37fec6307c8.html co do siatki, to mogę wrzucić, ale w porównaniu z tymi jakie widziałem na forum to lepiej może nie:P
Gość Trawnikow Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 dawaj siatę neie marudź :D Nawet jesli się okaże że to jakaś srmotna porażka(a po modelu raczej na to nie wygląda), to przecież nikt Cię tu za to nie zabije, tylko powie co poprawić :) Robocik całkiem fajny jak na poczatki - moje były dużo gorsze :) Jeśli nie masz Vraya, a chcesz siatkę wyrenderować to najlepiej zmień render na mentala i zrób tam materiał: Composite - jako base material robisz jakiś biały materiał typu standard a jako jeden z compozytów standard koloru czarnego z zaznaczoną opcja wire. I masz piękną siatę :) Powodzenia. Pozdrawiam
Stodi Napisano 22 Styczeń 2008 Autor Napisano 22 Styczeń 2008 no to jest siatka... teraz już wiem,że jest choooooleeernie za gęsta i tak samo powykrzywiana, ale nie mam ochoty robić go od nowa;] http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eacfdd3ec8c60cf1.html przed chwilą się podłamałem jak odkryłem działanie chamfera...a ja się z tymi zaokrąkleniami boków tak męczyłem;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się