Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Postanowiłem wziąć się za siebie i zrobić w końcu cos konkretnego :). Scena ma przedstawiać cos podobnego do obarazków ilustrujących ewolucję człowieka (coś takiego:http://prawo.uni.wroc.pl/~kwasnicki/EkonLit3/ewolucjaGW.jpg), tyle że zamiast ludzi, będą na nim roboty podobne do wolframika :D -> czyt. taka żarówka na nóżkach. (http://republika.pl/blog_bh_3492238/4153771/tr/wol.jpg)

Najepierw szedł berędzie robot - lampa gazowa - taka jak takie laternie stare, potem najprawdopodobniej lampa naftowa itd.

Co z tego wyjdzie zobaczymy, mam nadzieję że uda mi siedotrwać do końca tego projektu, choć z tym może być różnie, szczególnie że mnie niedługo czekają ezaminy ;/

 

zaczątki najstarszego z robotow:

http://img267.imageshack.us/img267/6601/claypr0.jpg

i jeszcze siatka:

http://img123.imageshack.us/img123/9606/claysiataup7.jpg

 

PS: Modeling bedzie w Maxie, render zapewne w Vrayu

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ciekawe ciekawe mi sie podoba:) zapowiada sie niezle. fajny dirt na renderze powodzenia :)

Napisano

grigoriob - dzięki wielkie, fajnie wiedzeić że się komuś podoba :)

Ostatnio zacząłem robić ręce zaczątki dłoni - konkretniej palce :D (tak wiem ze zabieram się do tego od **** strony, ale niestety mam już takie chaotyczne podejście do modelowania ;/)

tsminici4.jpg

paluchminiqi8.jpg

większa rozdziałka: http://img230.imageshack.us/img230/9526/paluchtu8.jpg

Napisano

Jak tak wyglądają palce to aż strach pomyśleć jak będzie wyglądać cały ... moim zdaniem super , ale czy cały ten detal będzie widać .... ? Powodzenia , będę obserwował ;]

Napisano

Witam !

W końcu coś konkretnego pokazałeś :)

Na razie ładnie chociaż rzeczywiście bez sensu zaczełeś od rąk , bo nie wiesz nawet czy będzie ten detal widoczny , a może kompa zamulać :] .

Tak czy inaczej nieźle i życze powodzenia

Napisano

Jak dalej będziesz utrzymywał taki detal to możesz zabić swojego kompa. Fajnie, że się tak starasz, ale po pierwsze nie będzie (chyba) tego widać, a po drugie tracisz na to sporo czasu.

Napisano

Fajnie wygląda, ale chyba rzeczywiście nie będzie widać, no chyba że robot ma się składać tylko z dłoni.

Napisano

Macie świętą racje z detalem, sam o tym myślałem, na swoją obronę mam jednak 2 argumenty

1) Trening czyni mistrza, a robię to głównie w celach treningowych - zawsze mam straszne problemy z dawaniem detalu - więc próbuję się w tym wprawić :)

2) ręce będą jedną z dominujących części tego robota (choć czy będą to się jeszcze okaże bo ze stałością moich koncepcji jest... różnie :D) - dlatego chciałem, zeby wyglądały jak najlepiej. Ale macie rację to zabójstwo kompa - postaram się o nim bardziej mysleć modelując dalej :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Jak możesz to pokaż siateczkę i liczbę poly . Z góry dzięki ...

Napisano

Ciekawie się zapowiada, pomysł też warty uwagi, z niecierpliwością czekam na kolejny Upek. Powodzenia

Napisano

Modeling ładny ,ale po co tyle ms'a ? te części w środku spokojnie by dały rade bez wygładzania a nikt by się nie połapał . 662k ? Zaszalałeś :D Chociaż nie widać tu tylu :) .

Mam nadzieję że smootha masz ustawionego tylko dla renderu?

Pozdro i dawaj dalej bo jest Si

Napisano

Trawnikow da rade bez ms. nie baw sie w ms'a bo ci komp siądzie dajesz chamfery chłopie. a tak poza tym ładny detail:)

Napisano

Siemka model jak już mówiłem fajny ale jak zobaczyłem ile ma poly to sie przestraszyłem :P A mówili że ja za bardzo szastam polygonami :PP ... cała noga mojego mecha (po ms ) ma tyle co palce twojego robocika :P no ale powodzenia i żeby ci komp wytrzymał :D

Napisano

mileS - no zaszalałem, a co raz się żyje xD (choć nie wiem czy moja biedna maszyna podziela moje podejście :D )

Poke - a myślisz, że ja się nie przeraziłem? :D Ale ja faktycznie szastam poly na prawo i lewo xD

grigoriob - no, chamfer w dłoń i do boju, racja...

MS faktycznie postaram się wyeliminować, i zaczałem się też interesować Vray proxami, moze mi pomogą :) (choć to jeszcze będę musiał potestować bo się dzisiaj z nimi po raz pierwszy w życiu zatknąłem...) ale to już jutro - no i upa postaram się dać jak najszybciej, ale w tym tygodniu mam testy próbne więc moze się zdarzyć że się będe uczyć (ale prawdopodobieństwo tego jest w sumie nikłe). I dzięki, za pochwałę detalu, bo jak w wspominałem zawsze mi go brakowało :)

 

Pozdrawiam

Napisano

No dobra daję upa, chociaż nie jakiegioś druzgoczącego... Powoli mi to idzie, bo modelarz ze mnie jak z koziej rzyci trąba, a na dodatek nie mam czasu specjalnie ;/. Dorobiłem mechanizm do poruszania palcami w płaszczyźnie poziomej. Z poly juz troche przychamowałem i wszystko co dorobiłem zamknęło sięw 7k - (czyli jest już jakis progres, chociaż mógłby być większy) i powywalałem TS z tamtej cześci modelu.

paluchminiwq1.jpg

większe rozdziałki są tu:

http://img174.imageshack.us/img174/7997/paluchtu7.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/1579/testvd7.jpg

a siaty tu:

http://img184.imageshack.us/img184/1870/test2ji4.jpg

http://img341.imageshack.us/img341/2088/piratibalistapo8.jpg

 

 

(wiem, że kolory są tragiczne, ale experymentowałem i nie miałem już siły kolejny raz renderować...)

Napisano

łał ... no świetnie pomyśleć że to tylko palec to ciekawe jak będzie wyglądała całość O.O no.. super pomysł i wogóle. Świetnie zrobioniona maszyneria palca, świetnie. Pozdro i czekam na dalsze prace :)

Napisano

Siema ... no i widzisz wywaliłeś ms ( czy tam ts) i twój model nic nie stracił a komp sie pewnie ucieszył :PP . Co do modelu to bardzo fajny ale narazie mało go , czekam na więcej :D . Powodzenia ! (ile teraz ma wszystko poly :P)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności