Skocz do zawartości

Scena 3D: Ewolucja


Gość Trawnikow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Trawnikow

Witam

Postanowiłem wziąć się za siebie i zrobić w końcu cos konkretnego :). Scena ma przedstawiać cos podobnego do obarazków ilustrujących ewolucję człowieka (coś takiego:http://prawo.uni.wroc.pl/~kwasnicki/EkonLit3/ewolucjaGW.jpg), tyle że zamiast ludzi, będą na nim roboty podobne do wolframika :D -> czyt. taka żarówka na nóżkach. (http://republika.pl/blog_bh_3492238/4153771/tr/wol.jpg)

Najepierw szedł berędzie robot - lampa gazowa - taka jak takie laternie stare, potem najprawdopodobniej lampa naftowa itd.

Co z tego wyjdzie zobaczymy, mam nadzieję że uda mi siedotrwać do końca tego projektu, choć z tym może być różnie, szczególnie że mnie niedługo czekają ezaminy ;/

 

zaczątki najstarszego z robotow:

http://img267.imageshack.us/img267/6601/claypr0.jpg

i jeszcze siatka:

http://img123.imageshack.us/img123/9606/claysiataup7.jpg

 

PS: Modeling bedzie w Maxie, render zapewne w Vrayu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Trawnikow

grigoriob - dzięki wielkie, fajnie wiedzeić że się komuś podoba :)

Ostatnio zacząłem robić ręce zaczątki dłoni - konkretniej palce :D (tak wiem ze zabieram się do tego od **** strony, ale niestety mam już takie chaotyczne podejście do modelowania ;/)

tsminici4.jpg

paluchminiqi8.jpg

większa rozdziałka: http://img230.imageshack.us/img230/9526/paluchtu8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

W końcu coś konkretnego pokazałeś :)

Na razie ładnie chociaż rzeczywiście bez sensu zaczełeś od rąk , bo nie wiesz nawet czy będzie ten detal widoczny , a może kompa zamulać :] .

Tak czy inaczej nieźle i życze powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Trawnikow

Macie świętą racje z detalem, sam o tym myślałem, na swoją obronę mam jednak 2 argumenty

1) Trening czyni mistrza, a robię to głównie w celach treningowych - zawsze mam straszne problemy z dawaniem detalu - więc próbuję się w tym wprawić :)

2) ręce będą jedną z dominujących części tego robota (choć czy będą to się jeszcze okaże bo ze stałością moich koncepcji jest... różnie :D) - dlatego chciałem, zeby wyglądały jak najlepiej. Ale macie rację to zabójstwo kompa - postaram się o nim bardziej mysleć modelując dalej :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Trawnikow

Miło że się podoba :)

 

mileS - proszę tu sa siatki które popełniłem (odważny jesteś jeśli o nie prosisz :D):

mniejsza rozdziałka:http://img254.imageshack.us/img254/9807/test2of2.jpg

większa:http://img256.imageshack.us/img256/5034/testgx5.jpg

Poly zaś jest 661.752 ;/ jak tak dalej pójdzie to mi komp wybuchnie, wiec pora na naukę oszczędzania w poly...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modeling ładny ,ale po co tyle ms'a ? te części w środku spokojnie by dały rade bez wygładzania a nikt by się nie połapał . 662k ? Zaszalałeś :D Chociaż nie widać tu tylu :) .

Mam nadzieję że smootha masz ustawionego tylko dla renderu?

Pozdro i dawaj dalej bo jest Si

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka model jak już mówiłem fajny ale jak zobaczyłem ile ma poly to sie przestraszyłem :P A mówili że ja za bardzo szastam polygonami :PP ... cała noga mojego mecha (po ms ) ma tyle co palce twojego robocika :P no ale powodzenia i żeby ci komp wytrzymał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Trawnikow

mileS - no zaszalałem, a co raz się żyje xD (choć nie wiem czy moja biedna maszyna podziela moje podejście :D )

Poke - a myślisz, że ja się nie przeraziłem? :D Ale ja faktycznie szastam poly na prawo i lewo xD

grigoriob - no, chamfer w dłoń i do boju, racja...

MS faktycznie postaram się wyeliminować, i zaczałem się też interesować Vray proxami, moze mi pomogą :) (choć to jeszcze będę musiał potestować bo się dzisiaj z nimi po raz pierwszy w życiu zatknąłem...) ale to już jutro - no i upa postaram się dać jak najszybciej, ale w tym tygodniu mam testy próbne więc moze się zdarzyć że się będe uczyć (ale prawdopodobieństwo tego jest w sumie nikłe). I dzięki, za pochwałę detalu, bo jak w wspominałem zawsze mi go brakowało :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Trawnikow

No dobra daję upa, chociaż nie jakiegioś druzgoczącego... Powoli mi to idzie, bo modelarz ze mnie jak z koziej rzyci trąba, a na dodatek nie mam czasu specjalnie ;/. Dorobiłem mechanizm do poruszania palcami w płaszczyźnie poziomej. Z poly juz troche przychamowałem i wszystko co dorobiłem zamknęło sięw 7k - (czyli jest już jakis progres, chociaż mógłby być większy) i powywalałem TS z tamtej cześci modelu.

paluchminiwq1.jpg

większe rozdziałki są tu:

http://img174.imageshack.us/img174/7997/paluchtu7.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/1579/testvd7.jpg

a siaty tu:

http://img184.imageshack.us/img184/1870/test2ji4.jpg

http://img341.imageshack.us/img341/2088/piratibalistapo8.jpg

 

 

(wiem, że kolory są tragiczne, ale experymentowałem i nie miałem już siły kolejny raz renderować...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łał ... no świetnie pomyśleć że to tylko palec to ciekawe jak będzie wyglądała całość O.O no.. super pomysł i wogóle. Świetnie zrobioniona maszyneria palca, świetnie. Pozdro i czekam na dalsze prace :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ... no i widzisz wywaliłeś ms ( czy tam ts) i twój model nic nie stracił a komp sie pewnie ucieszył :PP . Co do modelu to bardzo fajny ale narazie mało go , czekam na więcej :D . Powodzenia ! (ile teraz ma wszystko poly :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności