Kamushi Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 Witam. Mam problem z modelowaniem za pomocą siatki czy jakoś tak ( Jestem początkujący ale chcę się nauczyć modelować) Tak więc szukałem tutoriali na ten temat ale nic nie mogłem znaleźć. Albo źle szukam albo nie ma. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 Zle szukales. Wroc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
żółty Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 http://www.max3d.pl/tutoriale.php?software=0&tutoriale=3ds_max daleko nie trzeba szukac ;] , i nie modeluje sie za pomoca siatki tylko sie siatke uklada poprzez edycje wierzchołków/krzywych itd, pogrzeb w linku i szukaj hasel typu polymodeling, boxmodeling bo o to ci zapewnie chodzi ;] to samo w googlach wpisz z dopiskiem 3d studio czy tam w czym robisz...eeeh oraz magiczny klawisz F1 sprawdź do czego służy :) piona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jozeph Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 no to ja mam duzy problem :) jestem noobem totalnym w 3D smaxie .... w Photoshopie dlugo robilem ale to nie to calkiem co innego i nie wiem jak sie poslugiwac w maxie... macie moze jakies topici z wyjasnieniem poszczegolnych funkcji lub do czego sluża ... albo takie dla totalnych nooobow xD .... i klawisz F1 juz znam :) ale niestety angielski.... tak jak caly max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...