Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam problem z modelowaniem samochodu... Wsumie to moja pierwsza praca w 3d maxie i praca wyglada jakby byla po pijaku modelowana mlotkiem i chcialem sie zapytac czy jest jakis sposob na wyrownanie tego. Dodaje do tematu 2 fotki jedna to model w vertexach a druga to render z meshsmothem z intensywnoscia 4 .

http://fotoupload.be/pview.php?fid=3997&fname=perspective.jpg

 

http://fotoupload.be/pview.php?fid=3998&fname=render.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po pierwsze pozbadz sie trojkatow, po drugie Move do reki i bierz sie za przesuwanie vertexow :)

A, i meshsmooth 2, powinien zupelnie wystarczyc.

Napisano
a jak pozbyc sie tych trojkatow

 

:D zaznaczasz krawedz ktora chcesz wywalic i klikasz "remove" albo "delete".

 

Musisz nauczyc sie wszystkich narzedzi do modelowania. Moze tu cos znajdziesz.

http://www.free3dtutorials.com/index.php?tutorials=2&software=1

 

Jak nie to F1.

 

Przypomniala mi sie fajna stronka, zlookaj tutoriale "Poly Modeling" http://onnovanbraam.com/

Teraz poprosze repa :)

Napisano
  • Autor

ale gdy usowam linie to trace caly kawalek plane-a

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności