bigo Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Witam mam problem z modelowaniem samochodu... Wsumie to moja pierwsza praca w 3d maxie i praca wyglada jakby byla po pijaku modelowana mlotkiem i chcialem sie zapytac czy jest jakis sposob na wyrownanie tego. Dodaje do tematu 2 fotki jedna to model w vertexach a druga to render z meshsmothem z intensywnoscia 4 . http://fotoupload.be/pview.php?fid=3997&fname=perspective.jpg http://fotoupload.be/pview.php?fid=3998&fname=render.jpg
mirach Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Po pierwsze pozbadz sie trojkatow, po drugie Move do reki i bierz sie za przesuwanie vertexow :) A, i meshsmooth 2, powinien zupelnie wystarczyc.
JohnZi Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 i pracuj w user view:) latwiej uzyskac proste linie/powierzchnie
pecet Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 i jeszcze staraj się równomiernie rozkładać siatke
Gomez Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 a jak pozbyc sie tych trojkatow :D zaznaczasz krawedz ktora chcesz wywalic i klikasz "remove" albo "delete". Musisz nauczyc sie wszystkich narzedzi do modelowania. Moze tu cos znajdziesz. http://www.free3dtutorials.com/index.php?tutorials=2&software=1 Jak nie to F1. Przypomniala mi sie fajna stronka, zlookaj tutoriale "Poly Modeling" http://onnovanbraam.com/ Teraz poprosze repa :)
bigo Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 ale gdy usowam linie to trace caly kawalek plane-a
mrkrzysiek Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 bo to Remove na bocznym albo BackSpace na klawiaturze sie kasuje
Rekomendowane odpowiedzi