Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czolem!

Zaczalem nowa scenke. Cos co zawsze chialem zrobic czyli tytulowa Wieza Maga.

Wieza ma byc osadzona na skale. Generalnie krajobraz ma byc suchy, martwy czyli popekane skaly, kamienie, suche badyle itp. Tak wyglada plan, zobaczymy jak wyjdzie. :)

 

Chwilowo mam tyle i zabieram sie za texturowanie:

 

 

magetower01oz0.th.jpg

 

magetower01cxq2.th.jpg

 

magetower01bte0.th.jpg

 

magetower01avb5.th.jpg

 

Jak zwykle komentarze mile widziane :)

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czolem! Dzieki dzieki ;)

 

Poruszyliscie kilka spraw ktore postaram sie wyjasnic:

  • tak, planuje zrobic wieksza scenke chociaz glownym obiektem pozostaje wieza
     
  • zniszczenia: beda jak najbardziej natomiast jeszcze nie wiem w jakiej formie; wieza bedzie zbudowana z golego kamienia wiec nie ma mowy o odpadajacym tynku itp, bede to musial jakos rozwiazac, jakies ukruszenia, zabrudzenia itp
    Generalnie najpierw skupie sie na wymodelowaniu kluczowych obiektow, oteksturowaniu ich. Pozniej bede sie matwil o zniszczenia.
     
  • dachowki: coz.. mnie tez sie srednio podobaja ale narazie niech beda z kilku powodow. Po 1 podpatrzylem ze mastahcez w watku Kaplica św. Gertrudy zrobil podobne (a wlasciwie to ja zrobilem podobne) i wygladaja znosnie. Po 2 pomimo ze nie mam jeszcze jakiegos konkretnego planu co do ujecia to niemal na 90% jestem pewien ze bedzie z perspektywy przecietnego wzrostu czlowieka. Tak wiec chwilowo zostawiam tak jak jest. Zobaczymy jak wyjdzie z teksturka.

 

A ponizej siatka, tylko sie nie smiac ;)

 

magetowerwire01xd0.th.jpg

magetowerwire01afi9.th.jpg

magetowerwire01bjn2.th.jpg

magetowerwire01cke0.th.jpg

Napisano

A oto pierwsze teksturki. Zdaje sobie sprawe ze momentami 'cegielki' nie lacza sie idealnie lecz nie sadze abym renderowal jakies extremalne zblizenia wymagajace super precyzji. :)

 

magetower02vh2.th.jpg

 

magetower02axj0.th.jpg

 

magetower02byf9.th.jpg

Napisano

Zgadzam się z przedmówcami. Ładnie idzie... Bierz się za kolejne textury :]

EDIT:

Dodam może taki cytat... Kto źle skojarzy, to dla niego może być z lekka wulgarny xD Nie besztajcie za to :D

"Pięknie pięknie, aż fujara mięknie." © 'Impuls' aka '$alaput' xD

Napisano

no cegły serio nieźle wyszły bump/disp?

ale teksturze niestety brak detalu, jest teraz ładna czysta, za perfekcyjna:)

 

dodaj przybrudzenia w rogach, jakieś zacieki pod oknami, gdzieniegdzie jakiś mech or samfing :) i będzie super

Napisano

Dzieki wszystkim, fajnie ze sie podoba :)

 

AGmakonts: teksturki oczywiscie "popsuje", wszystko w swoim czasie :) Cegielki maja lekki disp i bump.

 

Ponizej odrobinke wiecej tekstur i to chyba narazie tyle. Moze jeszcze zrobie cos na dachowki ale chcialbym ruszyc dalej z modelowaniem.

 

magetower03lb2.th.jpg magetower03arq2.th.jpg magetower03bea5.th.jpg

Napisano

Czolem! Odrobinke nowosci. Pare rzeczy do poprawy ale nie bede nic sugerowal ;) Calosc prawdopodobnie otoczona bedzie woda a tam gdzie konczy sie skalna sciezka bedzie jakas lodka. Obok wiezy moze cos w rodzaju oltarza.

 

Generalnie napiszcie czy to wogole trzyma sie kupy i jest sens brnac dalej w ten concept.

 

magetower04kb8.th.jpg

Napisano

Taa teksturka faktycznie jest sredniawa, ale robilem na szybko w celach pogladowych. Poza kiepska teksturka jak wam sie widzi pomysl i to co aktualnie widac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności