Skocz do zawartości

(pytanie)Symetryczne riggowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak radzicie sobie z riggiem symetrycznej postaci?

ja osobiście mam z tym problem XD, zrobiłem sobie rig dłoni teraz nie wiem jak zrobić symetrje tej dłoni aby miała osobny identyczny rig, użyłem mirror jednak parometr z jednej dłoni obsługuje wszystkie palce w obydwu dłoniach;/

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak z kości robisz to kończyny robisz dla jednej strony kopiujesz i dajesz im mirrora po czym przyłączasz do szkieletu. Potem w modyfikatorze skin jest coś takiego jak symetria i możesz ustawienia kopert i wag vertexów skopiować dla drugiej połowy chociaż to chyba nie działa w 100% i trzeba zawsze coś poprawić. Nie wiem jak jest w nowych maxach bo ostatnio to robiłem w wersji 7.

Napisano

Wyraziłeś się w miarę jasno. I jeśli masz jakieś kontrolery przypisane do jednej dłoni, to może się okazać, że będziesz musiał zrobić to jeszcze raz dla drugiej. Bo max będzie pamiętał powiązania z obiektami i też je skopiuje.

Napisano

Właśnie Kris_R dzięki o to konkretnie mi chodziło, niestety nie mam drogi na skróty, teraz poratować mnie może jakiś skrypcik XD o ile taki jest...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności