Kruku Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Jak radzicie sobie z riggiem symetrycznej postaci? ja osobiście mam z tym problem XD, zrobiłem sobie rig dłoni teraz nie wiem jak zrobić symetrje tej dłoni aby miała osobny identyczny rig, użyłem mirror jednak parometr z jednej dłoni obsługuje wszystkie palce w obydwu dłoniach;/
Kruku Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Napisano 28 Styczeń 2008 Może nie wyraziłem się precyzyjnie XD...?
Tomala Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Jak z kości robisz to kończyny robisz dla jednej strony kopiujesz i dajesz im mirrora po czym przyłączasz do szkieletu. Potem w modyfikatorze skin jest coś takiego jak symetria i możesz ustawienia kopert i wag vertexów skopiować dla drugiej połowy chociaż to chyba nie działa w 100% i trzeba zawsze coś poprawić. Nie wiem jak jest w nowych maxach bo ostatnio to robiłem w wersji 7.
Kris_R Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Wyraziłeś się w miarę jasno. I jeśli masz jakieś kontrolery przypisane do jednej dłoni, to może się okazać, że będziesz musiał zrobić to jeszcze raz dla drugiej. Bo max będzie pamiętał powiązania z obiektami i też je skopiuje.
Kruku Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Napisano 28 Styczeń 2008 Właśnie Kris_R dzięki o to konkretnie mi chodziło, niestety nie mam drogi na skróty, teraz poratować mnie może jakiś skrypcik XD o ile taki jest...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się