Kruku Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Jak radzicie sobie z riggiem symetrycznej postaci? ja osobiście mam z tym problem XD, zrobiłem sobie rig dłoni teraz nie wiem jak zrobić symetrje tej dłoni aby miała osobny identyczny rig, użyłem mirror jednak parometr z jednej dłoni obsługuje wszystkie palce w obydwu dłoniach;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruku Posted January 28, 2008 Author Share Posted January 28, 2008 Może nie wyraziłem się precyzyjnie XD...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomala Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Jak z kości robisz to kończyny robisz dla jednej strony kopiujesz i dajesz im mirrora po czym przyłączasz do szkieletu. Potem w modyfikatorze skin jest coś takiego jak symetria i możesz ustawienia kopert i wag vertexów skopiować dla drugiej połowy chociaż to chyba nie działa w 100% i trzeba zawsze coś poprawić. Nie wiem jak jest w nowych maxach bo ostatnio to robiłem w wersji 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris_R Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Wyraziłeś się w miarę jasno. I jeśli masz jakieś kontrolery przypisane do jednej dłoni, to może się okazać, że będziesz musiał zrobić to jeszcze raz dla drugiej. Bo max będzie pamiętał powiązania z obiektami i też je skopiuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruku Posted January 28, 2008 Author Share Posted January 28, 2008 Właśnie Kris_R dzięki o to konkretnie mi chodziło, niestety nie mam drogi na skróty, teraz poratować mnie może jakiś skrypcik XD o ile taki jest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now