Napisano 25 Styczeń 200817 l Jak radzicie sobie z riggiem symetrycznej postaci? ja osobiście mam z tym problem XD, zrobiłem sobie rig dłoni teraz nie wiem jak zrobić symetrje tej dłoni aby miała osobny identyczny rig, użyłem mirror jednak parometr z jednej dłoni obsługuje wszystkie palce w obydwu dłoniach;/
Napisano 28 Styczeń 200817 l Jak z kości robisz to kończyny robisz dla jednej strony kopiujesz i dajesz im mirrora po czym przyłączasz do szkieletu. Potem w modyfikatorze skin jest coś takiego jak symetria i możesz ustawienia kopert i wag vertexów skopiować dla drugiej połowy chociaż to chyba nie działa w 100% i trzeba zawsze coś poprawić. Nie wiem jak jest w nowych maxach bo ostatnio to robiłem w wersji 7.
Napisano 28 Styczeń 200817 l Wyraziłeś się w miarę jasno. I jeśli masz jakieś kontrolery przypisane do jednej dłoni, to może się okazać, że będziesz musiał zrobić to jeszcze raz dla drugiej. Bo max będzie pamiętał powiązania z obiektami i też je skopiuje.
Napisano 28 Styczeń 200817 l Autor Właśnie Kris_R dzięki o to konkretnie mi chodziło, niestety nie mam drogi na skróty, teraz poratować mnie może jakiś skrypcik XD o ile taki jest...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto