Skocz do zawartości

Reel: Piotr Staszkiewicz Reel


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo fajne, ;)

 

na udanego można by się czepiać szczegółów...

 

zwróciłem uwagę na poruszanie się tego typka i nie wyglądało to zbyt płynnie(sztucznie się porusza, jakby jakieś skoki były)...

Pewnie masa pracy została w to włożona, dlatego też podziwiam determinacje i zapał do wykonania takiej pracy...!!! ;)

 

można więcej szczegółów??

 

jaki sprzęt był wykorzystany do renderingu tej pracy... ;)

 

ile trwały prace nad produkcja tego demka???

 

jaki soft? jaki wykorzystany do połączenia tego w całość???

POWODZENIA I WIĘCEJ TAKICH!! :)

Napisano

 

można więcej szczegółów??

 

jaki sprzęt był wykorzystany do renderingu tej pracy... ;)

 

ile trwały prace nad produkcja tego demka???

 

jaki soft? jaki wykorzystany do połączenia tego w całość???

POWODZENIA I WIĘCEJ TAKICH!! :)

 

Zebrane tutaj są fragmenty z jakichś ostatnich 4 lat.

Są tam kawałki z moich dwóch krótkometrażowych filmów animowanych, kilku reklam nad którymi w ostatnim roku pracowałem, jednego cinematika i najprzeróżniejszych krótkich animacji.

Co do tych krótkometrażowych animacji, pierwsza, ta z mrocznym miastem to Niflhaim:Preludium. Została kiedyś nawet pokazana na Polsacie z okazji konkursu, który nazywał się chyba Animaster. Powsatała w 2003 na Celeronie 500Mhz i jakiś 192 MB ramu.

Druga, ta z dziwnymi skałami, to coś, co się nazywało Przejścia i niestety nigdy nie zostało dokończone, pracowałem nad tym pół roku z tym że 2 ostatnie miesiące pracy zostały utracone i zachowały się z tamtego okresu tylko kilka obrazków i niedokończonych animacji. Co prawda w zeszłym roku była nadzieja by wskrzesić ten projekt, nawet zainteresowałem tym firmę w której pracuje, ale w końcu uznano że za bardzo by nasuwała skojarzenia z Katedrą. Animacja ta zaczęła powstawać w 2005 na sprzęcie takim jak opisano poprzednio, a następnie przesiadłem się na Athlona 2400+ z 768 MB ramu na którym pracuje do dziś.

Jeśli chodzi o oprogramowanie to Lightwave, ZBrush, Photoshop, do kompozycji Combustion, a całość była w ciągu jednego dnia poskładana na Adobe Premiere. Jeśli Cię to interesuje to mogę dokładnie podać, które ujęcia skąd pochodzą.

 

Ania – co do tego budującego stadionu, to animacja na galę Polish Procom Open. Na reelu mojej firmy (www.mojotribe.eu) fajnie wyglądało, ale na moim było chyba trochę minionym pomysłem, zwłaszcza że nie potrafiłem tego tak dynamicznie zmontować.

Napisano

interesujące... ;)

 

długo zajmował rendering??? jaki rodzaj rendera zastosowałeś, stosujesz najczęściej...

 

efekty były wykonane narzędziami w Lightwave??? wybuchy, woda itp.

 

jeśli chodzi o sprzęt to podziwiam... że dajesz radę... :)

Napisano

Trudno mi teraz po latach powiedzieć ile się co renderowało. Pamiętam, że jak robiłem Niflhaim, który trwał parę minut, to od poniedziałku do piątku się renderował, gdy ja byłem na studiach, a jak wracałem na weekend do domu to pracowałem jeszcze nad końcem animacji i tak przez miesiąc, ale to było na starym kompie, dzisiaj już bym tak nie potrafił.

 

Stosuje standardowy renderer Ligtwava jest szybki i do większości zadań wystarczająco dobry.

 

Jeśli chodzi o sprzęt, to LW ma małe wymagania, więc taki sprzęt jaki mam narazie mi wystarcza. Myślę o lepszym sprzęcie, ale na razie skąpie, bo chciałbym trochę odłożyć pieniędzy i jeszcze sobie kupić auto, bo niedawno prawo jazdy zrobiłem :)

Napisano

Dzięki

A wracając do twojego wcześniejszego pytania floo, to wybuchy były robione w Lightwave, woda we współpracy z RealFlow, a niektóre dymy były robione w kompozycji przy użyciu Combustiona.

Napisano

Fajnie widać jak się rozwijasz. Kilka słabych rzeczy, kilka lepszych.. to pewno jest wynikiem takiego rozrzutu w latach. A każdy rok nowe doświadczenia przynosi.. i to mocno widać w tym demku.

Pozostaje życzyć abyś dalej się w takim tempie rozwijał! :) Dawaj czadu!

Napisano

Dzięki za komentarz.

 

Skoro jesteśmy już przy słabszych stronach, to jakie waszym zdaniem sceny są słabsze i powinny zniknąć w następnym reelu?

Napisano

może trzeba podejść do wykonania z dystansem i wywalić to co jest słabe technicznie...

 

następne zrobił bym już nowe, nie wracając do starego... trzeba iść naprzód... ;)

 

Powodzenia!

Napisano

Chce po prostu wiedzieć co warto zostawić, a co trzeba wywalić, czasami trudno co do swoich prac zachować obiektywizm dlatego pytam. Siłą rzeczy nowy reel będzie musiał zawierać cześć starych prac, bo nie sądzę by w ciągu powiedzmy roku uzbierało się materiałów na całego nowego reela.

Napisano

Moim zdaniem ten latający samochód był zupełnie z innej epoki.. prehistorią zawiało mocno. Wywal to koniecznie przy kolejnym reelu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności