
Kefas
Members-
Content Count
168 -
Joined
-
Last visited
-
[video=youtube;4nDnqEG-rOQ] Nowa animacja od naszego wspaniałego Division 48 pod przewodnictwem Grześka Przybysia.
-
Super model!!!
-
Ja zazwyczaj ustawiam różne kontrastowe kolory materiałów w maxie na objekcie high poly by się lepiej kluczowały, zapisuje do fbx i wypalam w Substance Painterze przestawiając by brał z kolorów materiału. Defaultowo w SP ustawione jest chyba vertex color. Preferuje Substance Paintera nad XNormalem, bo nie trzeba tracić czasu na usuwanie symetrycznej geometrii albo zmniejszanie mirrorowanych UV, wrzucasz LP, HP i się niczym nie przejmujesz. Można też zmieniać geometrię już podczas malowania tekstur, przepalić jeszcze raz i nawet malowane warstwy spróbuje dopasować do zmian. Jak dla mnie to dużo oszczędność czasu i wygoda.
-
Studia czaszek zrobione w ramach nauki w Watts Atelier Online w zeszłym roku:
-
Te są dobre. Peter Mohrbacher ma fajny trick z gradientami w dalszej części
-
Pamiętam że renderowałem prawie 2 miesiące non stop by na konkurs Animaster zdążyć, tylko weekendami pracowałem nad samą końcówką.
-
Dzięki EC, fajnie wiedzieć o takim miejscu. Może kiedyś uda się wybrać. Super prace tak przy okazji :)
-
Wiesz może kto zrobił ten dokument? Może można go jeszcze jakoś wygrzebać?
-
Komercyjnie już dał radę. 500k obejrzeń w pierwsze dwa tygodnie. Fabularnie podobno gorzej, ale jeszcze nie widziałem.
-
Ostatnio miałem przyjemność tworzenia mattepaintingów do filmu Disko Polo. 180 stopniowa panorama gór, która była użyta do kilkudziesięciu ujęć na jachcie: Pustynia z lotu ptaka: To że te ujęcia wyglądają świetnie to głównie zasługa pozostałej części ekipy Nolabel, zwłaszcza działu compositingu
-
Tutaj są świetne porady jeśli ktoś zaczyna od zera: http://www.thedrawingwebsite.com/lvl-0-beginning-drawing/ Wstępy do kursu Petera Hana są też świetne na początek: Jak opanujesz to co pokazuje będziesz miał prostą drogę do sukcesu
-
Polecam też te filmiki: Trochę inny styl niż chcesz, ale dużo technicznych informacji które się mogą przydać. Widziałem też gdzieś widea do product designu z copic'ami, jak znajdę to podeślę Ogólnie trochę jak w akwarelach, idziesz od najjaśniejszych do ciemniejszych. Dobra znajomość waloru itp. mile widziana. Medium szybkie, ale wymagające, bo jak coś zrobisz źle to nie poprawisz, ale ja takie lubię najbardziej :)
-
Kurcze, chciałbym zobaczyć pełen metraż Jacka Dukaja i Tomka Bagińskiego z takim rozmachem.