Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm... no niby nawet poprawny modelik.. ale moim zdaniem za malo szczegolow poswiecone na te cyber-nogi, a za duzo na kulturne-pakuly ;)... wiele ffaceow tych pakul na metal i jednym kolorkiem, skasowac wszystkie smoothowania i model nabierze wygladu :D... to tyle odemnie, chociaz w sumie moze teksturka zalatwic i bedzie spoko, ale zobacyzmy :).

Napisano

Czeć wszystkim!

Dzięki za odpowiedzi i wskazówki:)

Zmieniłem ramię mechaniczne, teraz jeszcze biceps poprawić i barki troszkę powiększyć

Obecnie jest 2891 faców.

Napisano

nooo noo juz coraz lepiej - przypomina mi troche ta lapa quake 2, takiego kolesia, gladiatora ;)... pokazalbys jeszcze... jego buzie heh ;)... acha, i troche duzo tych facow, nie boicie sie ze wam silnik nie uciagnie? tyle facow to chyba jest w ut2003 ;D

Napisano

Cześć!

Dzięki za odpowiedzi:]

Zacząłem texturkę a właściwie to już kończę głowę ale zostało jeszcze troszkę:]

Silnik uciągnie tyle poly nie ma problemu:]

A i siateczki jak zwykle zapomniałem ale może kiedyś:]

Napisano

Na moje to jest naprawde wypas!! Szkoda tylko ze ten biceps... Ogladam StrongMan\'ow co tydzien wiec od razu rzuca mi sie w oczy ze jest przechylony, jakby nie w tym miejscu. No ale poza tym super! Moze tez kiedys bede umial cos takiego zrobic :]

Napisano

kurde wiem że jest przechylony troszkę ale ciężko mi się zmusić żeby to zmienić i obawiam się że może byc za późno.

Napisano

hej. jakos mi tekstura metali nie podpasowuje... np. tego ostrza. taka niemetalowa... sam mam z tym spore problemy...

ps. fajne logo :).

ps2. te kolce z tylu to jakis nawyk ? :D... juz chyba w 3ech pracach widze takie hehe :)

Napisano

Ok DZIĘKI PHANTOM!!

Faktycznie tak jest bardziej klimatycznie chociaż myślę że troszkę za duży kontrast.

Wyprodukowałem coś takiego:

Napisano

dla mnie texturka powinna być ciemniejsza bardziej nasycona...ale bez przesady...no ale zrobisz jak uważasz :) ja poczekam aby zobaczyć jak to będzie wyglądało ingame :) a zauważ że ingamowe texturki są ciemne i nasycone :P

 

pozdrawiam :)

Napisano

He He dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi jak zwał tak zwał. W sumie zdecydowałem się na moją wersję bo jak zacząłem się kontrastem bawić to w enginie czarne plamy powychodziły narazie to zostawię może inne kolory dobiorę ale już sam nie wiem.

Zakończyłem riga i mogę pokazać w bardziej dynamicznych pozycjach:d

miłych wrażeń:]

Napisano

hi!

On na zębach ma język jeśli o to chodzi przy statycznych obrazkach może dziwnie wygląda ale w animacji bedzie spoko:)

Nogi hymm.... już takie są i za późno żeby to zmienić troszkę:(

Napisano

Animki będą niedługo tylko dopiąć exporter musimy jest tak 90% zrobione.

Exporter jest zrobiony na CS i Phisique i działa!!

Napisano

niezle - kurcze - super ci to wyszlo

 

ale - ten pierwszy obrazek mi nie bardzo pasi - w sensie - niby te nogi sa takie masywne a koles sie wygina jak czlowiek guma (moze przesadzam ale o to mi chodzi)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności