Napisano 12 Styczeń 200421 l To moja ostatnia pracka do naszej gry! Przy okazji zachęcam do współpracy:] WWW nie istnieje narazie ale niedługo się to zmieni. To link do forum: http://www.monolithdreams.prv.pl/ W galerii troszkę jest i w konceptach jeśli chodzi o grafikę. Pozdrawiam, SODA Moje gg: 5298835
Napisano 12 Styczeń 200421 l hmm... no niby nawet poprawny modelik.. ale moim zdaniem za malo szczegolow poswiecone na te cyber-nogi, a za duzo na kulturne-pakuly ;)... wiele ffaceow tych pakul na metal i jednym kolorkiem, skasowac wszystkie smoothowania i model nabierze wygladu :D... to tyle odemnie, chociaz w sumie moze teksturka zalatwic i bedzie spoko, ale zobacyzmy :).
Napisano 13 Styczeń 200421 l jego ... \"buzia\" nie wyglada strasznie i szarlatansko :/... ale ten jajochron ok :)
Napisano 14 Styczeń 200421 l Tylko ile trójkącików nie napisałeś. No i siatkę też by było fajnie zobaczyć.
Napisano 14 Styczeń 200421 l hmm no duzo duzo tych faceow, zobaczymy jak wyjdzie teksturka.. no i siateczka...
Napisano 14 Styczeń 200421 l Autor Czeć wszystkim! Dzięki za odpowiedzi i wskazówki:) Zmieniłem ramię mechaniczne, teraz jeszcze biceps poprawić i barki troszkę powiększyć Obecnie jest 2891 faców.
Napisano 15 Styczeń 200421 l nooo noo juz coraz lepiej - przypomina mi troche ta lapa quake 2, takiego kolesia, gladiatora ;)... pokazalbys jeszcze... jego buzie heh ;)... acha, i troche duzo tych facow, nie boicie sie ze wam silnik nie uciagnie? tyle facow to chyba jest w ut2003 ;D
Napisano 19 Styczeń 200421 l Autor Cześć! Dzięki za odpowiedzi:] Zacząłem texturkę a właściwie to już kończę głowę ale zostało jeszcze troszkę:] Silnik uciągnie tyle poly nie ma problemu:] A i siateczki jak zwykle zapomniałem ale może kiedyś:]
Napisano 19 Styczeń 200421 l Dla mnie teksturka jet odlotowa:D Oby tak dalej Podaj jej wymiary Pozdr Giorgione
Napisano 9 Luty 200421 l Na moje to jest naprawde wypas!! Szkoda tylko ze ten biceps... Ogladam StrongMan\'ow co tydzien wiec od razu rzuca mi sie w oczy ze jest przechylony, jakby nie w tym miejscu. No ale poza tym super! Moze tez kiedys bede umial cos takiego zrobic :]
Napisano 9 Luty 200421 l Autor kurde wiem że jest przechylony troszkę ale ciężko mi się zmusić żeby to zmienić i obawiam się że może byc za późno.
Napisano 5 Marzec 200421 l Autor Hej! No i dobrnąłem do końca:) Ciekaw jestem co myśicie o tym modelu. Pozdrawiam, SODA
Napisano 5 Marzec 200421 l hej. jakos mi tekstura metali nie podpasowuje... np. tego ostrza. taka niemetalowa... sam mam z tym spore problemy... ps. fajne logo :). ps2. te kolce z tylu to jakis nawyk ? :D... juz chyba w 3ech pracach widze takie hehe :)
Napisano 5 Marzec 200421 l hej - mi tez sie chyba podoba bardziejj wersja fantoma - ale co by nie moowic - kawal swietnej roboty!!
Napisano 5 Marzec 200421 l Autor Ok DZIĘKI PHANTOM!! Faktycznie tak jest bardziej klimatycznie chociaż myślę że troszkę za duży kontrast. Wyprodukowałem coś takiego:
Napisano 5 Marzec 200421 l Tamta wersja była lepsza taka kolorrowiutka :) A że trochę nie pasowała... Ogólnie jestem na tak :)
Napisano 5 Marzec 200421 l dla mnie texturka powinna być ciemniejsza bardziej nasycona...ale bez przesady...no ale zrobisz jak uważasz :) ja poczekam aby zobaczyć jak to będzie wyglądało ingame :) a zauważ że ingamowe texturki są ciemne i nasycone :P pozdrawiam :)
Napisano 21 Marzec 200420 l Autor He He dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi jak zwał tak zwał. W sumie zdecydowałem się na moją wersję bo jak zacząłem się kontrastem bawić to w enginie czarne plamy powychodziły narazie to zostawię może inne kolory dobiorę ale już sam nie wiem. Zakończyłem riga i mogę pokazać w bardziej dynamicznych pozycjach:d miłych wrażeń:]
Napisano 21 Marzec 200420 l hhmm widzisz chyba sam ze troche nogi takie dziwne :/... no nie wiem, w moim odczuciu. Ale i tak jest spoko.
Napisano 21 Marzec 200420 l Autor hi! On na zębach ma język jeśli o to chodzi przy statycznych obrazkach może dziwnie wygląda ale w animacji bedzie spoko:) Nogi hymm.... już takie są i za późno żeby to zmienić troszkę:(
Napisano 21 Marzec 200420 l io wlasnie, ja bym chetnie zobaczyl animke i jeszce pytanko: bonesy czy cs?
Napisano 21 Marzec 200420 l Autor Animki będą niedługo tylko dopiąć exporter musimy jest tak 90% zrobione. Exporter jest zrobiony na CS i Phisique i działa!!
Napisano 22 Marzec 200420 l niezle - kurcze - super ci to wyszlo ale - ten pierwszy obrazek mi nie bardzo pasi - w sensie - niby te nogi sa takie masywne a koles sie wygina jak czlowiek guma (moze przesadzam ale o to mi chodzi)
Napisano 22 Marzec 200420 l Autor Stronka jest tylko mało na niej jest dużo więcej jest na forum ale podam 2 linki: http://shamo.gry-online.pl/shell-pit/ http://www.monolithdreams.prv.pl/ Moze jakiś muzyk się znajdzie przy okazji:d
Napisano 22 Marzec 200420 l jak zobaczylem te mechaniczne kawalki to myslalem ze to unreal tournament :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto