Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hello!

 

ml.jpg

 

Projket łazienki nazywa się "Meksykańska łazienka" dlaczego to za bardzo nie wiem:) Z kolorystyki jest ona raczej "szwedzką łazienką", ale ok, może amigos sie myją w czymś takim:)

 

Troche ratowałem zle zrobione tekstury w ps, nad którymi nota bene troche siedziałem - trzeba było zrobic mapy dla knału reflections, refl glossines, bump, itd.

 

soft: max, v-ray, ps.

modele: nie wszystko moje - naprawde nie chciło mi sie robic kibelka itd skoro mialem gotowy.

 

czas: jeden dzien (udało mi sie zrobic wszystko w jeden dzien - 14 h pracy jednak) w tym render i ps.

 

Pzdr!

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi się podoba jako dosyć realistyczny render, jako wizka niewiem, jakiś ten design niedzisiejszy się wydaje, mam tekie wrażenie jakby tam troche brudno było :p

..i odbicie w oknie fe, widziałeś jakąś wizkę, albo zdjęcie w katalogu, na którym w lustrze odbija się człowiek?

Napisano

Ten człowiek faktycznie baaardzo nie pasi. Jako render faktycznie jest dobrze ale nie podoba mi sie taka łazienka:)

Napisano

yo, dzieki za komenty: faktycznie ten ludek w lustrze to taki experyment - chciałem sprawdzic czy sie wam spodoba, chyba jednak nie. Ale render mowicie dobry? Tnx:)

Napisano

troche materialy Ci nie wyszly. Chodzi mi o to ze:

- szafka wyglada jakby bylo zrobiona z marmuru?? chyba ze tak mialo byc

- koszyk nie wyglada na wiklinowy a na zrobiony z jakiegos drutu, chyba ze tak mialo byc

- reczniki gladkie, jakies takie folio podobne

- chromy na kranach i na tym czyms do papieru (zapomnialem jak to sie nazywa) za ciemne

- kafelki moim zdaniem maja za duze refleksy, wrecz az przejarane

- nie mam zielonego pojecia co Wy widzicie w tych 3d people.... toz to wyglada jak lalka z sexshopu :)

Gdyby te materialy byle lepiej rozwiazane to powiedzialbym ze jest ok.

 

Design nie bardzo mi sie podoba bo troche naciapane wszystkiego bez wiekszego rozmyslu. Fajny render, nie w moim guscie "ale o gustach sie nie dyskutuje" :) Pozdr.

Napisano

materialy moga sie faktycznie nie podobac, bo duuuuzo experymentowalem nad nimi:) trzeba experymentowac aby isc do przodu, ale tez trzeba sie liczyc z dziwnymi efektami - takimi jak opisales:)

 

pzdr!

Napisano

a dzieki, w koncu udalo mi sie zrobic optymalne ustawieina, dzieki ktorym jest dobry efekt przy malym czasie renderingu: to sie robilo na moim P4 3G wersja laptopowa okolo 4 h.

Napisano

Ładny render, ale człowieczek nie pasuje

na siłę się czepiając, gniazdko wyszło fatalnie (płaskie) poza tym bez bolca i klapki bryzgoszczelnej :)

Napisano

CZŁOWIEK !!!!!!! ARGH!!!!! a tak poza tym ładnie chociaż niepotrzebnie mapowanie kafelek spłaszczyłeś na wannie

 

te kafelki to disp tak? czy duuuuży bump ? oświetlenie vray light?

Napisano

fajnie wyszło, ale jest kilka rzeczy które psują całość:

 

kadr: za ciasny, zmniejsz ogniskową i pokaż całość pomieszczenia, teraz jest dość ciasno co w zestawieniu z wyrazistymi kafelkami i silnie połyskującymi materiałami nie wyglada zbyt fajnie

 

materiałyL za połyskliwe i zbyt mocno refleksujące. powodują dużo przepaleń co z kolei daje ostre kontrasty z ciemnymi miejscami

 

rozjaśnij niektóre elementy: dół szafki przy wannie, kwiatek na szafce, kabinę prysznicową

 

materiał na szafce przy wannie to metal? jakoś bardziej by mi pasowało drewno albo rattan

 

kosz przy umywalce definitywnie ma za duży gloss. zmniejsz go o jakieś 70% i powinno wyglądać jak prawdziwa plecionka

 

ogólnie jest nieźle (o wiele lepiej niz w poprzednich pracach).

 

pozdrawiam

Napisano

keraj37: Masz na imie Jarek? :D co do eksperymentowania nad materialami to polecam region rendery robic. Zaznaczasz sobie kawalatek kadru i robisz test render. Bardzo mnie to ratuje przed nieudanymi ekperymentami.

Napisano

Yo, troche nie mialem dostepu do intera.

 

Dzieki wszytskim za komenty:)

 

piksar: dzieki:) gniazdko, hmm, powiem w sekreie ze dziurki dorobilem w ps:) bo tak mi sie siatka popsula ze wolalem tak niz w maxsie wycinac.

 

carlosss: kafle to duzy bump chyba na 130. Alre sie ciesze ze wyglada jak displace:)

 

tweety: dzieki za cenne wskazowki:) faktycznie nie wiem czemu dalem gloss na plecionce 0,8, to za duzy znacznie.

 

ant-3d: tak ja byc jarek:) Robie czesto i gesto region rendery ale nigdy sie nie wie do konca jak wyjdzie w calosci i przy dobrych ustawieniach.

 

TrojkaT: nie no troche widac, w ps bawile sie kontrastem i desaturacja - troche poprawilem materialy miejscami, ale nie duzo strasznie.

 

La R: bardzo mi milo:)

Napisano

Render fajny - jest postęp w stosunku do tego co było wcześniej. Człowiek w lustrze - jestem na nie :).

+ za bardzo naturalny DOF na pierwszym planie.

Napisano

No, to fakt - nareszcie ten Twój DOF przestał wzbudzać kontrowersje - jest fajnie wyważony. Co do pracki super, ale nie podobają mi się aż tak szerokie fugi między płytkami i te zniekształcone kafle na wannie - plus to co poprzednicy pisali przychylam się w pełni. Ale generalnie to nareszcie Ci dobra pracka wyszła ;-) Tak trzymaj. A tak BTW to chyba masz tutaj na forum największe tempo tworzenia prac;-)

Napisano

Akurat ta praca odbiega od reszty ale ogolnie to juz kiedys chcialem napisac ze jestes ewenementem i chyba jedyną osobą tutaj ktora zaczela bardzo fajnie a z pracy na prace coraz gorzej:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności