Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Low poly tank


DiO

Rekomendowane odpowiedzi

no to jedziemy dalej...:)

nastepny pojazd low poly z mojej fabryki, ma okolo 3k trojkatow(nie wyglada na tyle ale kola strasznie duzo zjadly...:/ )

wiec jechac rowno po nim ( po mnie?:P ) robie poprawki i jade z textura :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Forma mi sie podobuje o wiele bardziej niż ten latający.

W kilku miejscach są zbędne loopy, niewielki to szczegół ale można przyoszczędzić, jak low poly na maxa to na maxa.

 

Z 3k trisów można ulepić dobrze wyglądającą ludzką postać, a u Ciebie nie widać tych 3k trisów.

 

Masz spore straty w niektórych miejscach, tak jak Cruzh3r napisał, koła dużo pożerają między innymi.

To samo armatki.

 

Musisz być konsekwetny, albo 3k albo 500, jak się decydujesz na większy budżet, to wykorzystaj go na detal, który jest widoczny.

 

Tu masz jeszcze takie skromne naprowadzenie.

pozdrawiam!

0f01c0be4bfcb1a1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki bardzo panowie za cieple slowa ;) a wiec...

 

Scottero: nie nie, ja nie z tych ale krutyka pomaga mi zauwazyc to czego ja nie widze jako "tworca" XD

 

floo: wstyd sie przyznac ale ani to ani to...stworzylem sobie idee rasy(nie za badzo rozwinieta, technologia dosc toporna co widac na moim poprzednim modelu - low poly speeder) i jade. przy tym modelu sie uparlem ze ma byc dzialko boczne zakrywajace kola no i jakos dalej samo poszlo :) ogolnie to natchnienie czerpie z warhammera 40k gdzie jak sie przyjzec to modelowanie bardz bardzo proste a modele sa super, moim zdaniem :)

 

Cruzh3r: te kola to nie daja mi spac :P juz tyle wersji stworzylem ze masakra biore sie za teksturowanie moze jakis pomysl podroodze sam wyplynie co tu z nimi zrobic

 

pozdrawiam i biore sie za texture....uhhh przerasta mnie ona troche... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stworzylem sobie idee rasy(nie za badzo rozwinieta, technologia dosc toporna co widac na moim poprzednim modelu - low poly speeder) i jade.stworzylem sobie idee rasy(nie za badzo rozwinieta, technologia dosc toporna co widac na moim poprzednim modelu - low poly speeder) i jade.

Mozesz cos o tym wiecej powiedziec? Bo mnie nawet zacciekawilo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewus: dzieki za szczegolowe wskazanie co gdzie i jak, biore sie juz za poprawki ,dzieki bardzo :)

 

Scottero: chce stworzyc cala armie, tak jak to jest w grach strategicznych :D no i wiadomo ,rasa musi miec swoje cechy charakterystyczne - zaduzy mix technologiczny bedzie moze fajnie wygladal przy pojedynczych jednostkach ale moim skromnym zdaniem musza sie one zgrywac wizualnie wczesie wspolnego dzialanie bitwy i tam takie bajery.Zreszta co sie rozdrabniam - napewno wszystko to rozumiesz i wiesz :).Noi wlasnie ta wizja rasy pomaga mi stwarzac jednostki - jezeli ktos wynalazl laser to raczej juz nie bedzie biegal z karabinem(aczkolwiek tak jest w warhamerze 40k) i tak sobie jade pod jedno kopyto - ale bardzo duzo fanu bo sie nie mooge doczekac kiedy bede juz mial z siedem jednostek i je zrenderuje wszystkie razem :D mam nadzieje ze sie nie rozczaruje... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejka,

 

walczylem z poprawkami i tak jakos przypadkiem mi sie zrobilo troche od nowa :P...ta wersja ma 1400 trojkatow na kabinie i...1000 kola, ktore mi spac nie daja. znacie jakis zloty srodek na to zeby zjechac z nich to poly a zeby nadal milo wygladaly? no i lepiej jest czy tak niebałdzo?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności