JackVasi Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Witam. Zastanawiam się nad materiałem, przez który wszystko byłoby widać w skali odcieni szarości. Ogólnie chodzi mi o refrakcje/refleksje o zmianie współrzędnych kolorów, nasycenia, kontrastu. Oczywiście wiem, że bez problemu postprodukcja by załatwiła sprawę, ale ja jestem dziwakiem :P Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam!
gientekwl Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 po co se utrudniać ;) PS'enij to, chyba, że napiszesz swój własny shader ;>
mirach Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Probowales uzyc pluginu Color Correct? Chociaz nie jestem pewien czy rozwiaze twoj problem na 100%
JackVasi Napisano 4 Luty 2008 Autor Napisano 4 Luty 2008 No właśnie tak się zastanawiam... np. w UT3 był taki fajny, który zwiększał kontrast i zmniejszał saturacje kolorów... Ale ja po prostu widziałem kiedyś na jakimś filmiku o 3dsMaxie (pewnie tut) jak ktoś render cisnął i za szkłem już miał w skali odcieni szarości (nienawidzę gdy ktoś mówi czarno-białe). EDIT: HA! Zeden shader. Zwykły raytrace załatwił sprawę. Jest w nim taka opcja jak Tint. Starczy dać tam kolor biały :D:D Ale i tak dziękuję za wszelką chęć pomocy!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się