Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Zastanawiam się nad materiałem, przez który wszystko byłoby widać w skali odcieni szarości. Ogólnie chodzi mi o refrakcje/refleksje o zmianie współrzędnych kolorów, nasycenia, kontrastu. Oczywiście wiem, że bez problemu postprodukcja by załatwiła sprawę, ale ja jestem dziwakiem :P Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

No właśnie tak się zastanawiam... np. w UT3 był taki fajny, który zwiększał kontrast i zmniejszał saturacje kolorów... Ale ja po prostu widziałem kiedyś na jakimś filmiku o 3dsMaxie (pewnie tut) jak ktoś render cisnął i za szkłem już miał w skali odcieni szarości (nienawidzę gdy ktoś mówi czarno-białe).

 

EDIT: HA! Zeden shader. Zwykły raytrace załatwił sprawę. Jest w nim taka opcja jak Tint. Starczy dać tam kolor biały :D:D Ale i tak dziękuję za wszelką chęć pomocy!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności