Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Zastanawiam się nad materiałem, przez który wszystko byłoby widać w skali odcieni szarości. Ogólnie chodzi mi o refrakcje/refleksje o zmianie współrzędnych kolorów, nasycenia, kontrastu. Oczywiście wiem, że bez problemu postprodukcja by załatwiła sprawę, ale ja jestem dziwakiem :P Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 789
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Probowales uzyc pluginu Color Correct? Chociaz nie jestem pewien czy rozwiaze twoj problem na 100%

Napisano
  • Autor

No właśnie tak się zastanawiam... np. w UT3 był taki fajny, który zwiększał kontrast i zmniejszał saturacje kolorów... Ale ja po prostu widziałem kiedyś na jakimś filmiku o 3dsMaxie (pewnie tut) jak ktoś render cisnął i za szkłem już miał w skali odcieni szarości (nienawidzę gdy ktoś mówi czarno-białe).

 

EDIT: HA! Zeden shader. Zwykły raytrace załatwił sprawę. Jest w nim taka opcja jak Tint. Starczy dać tam kolor biały :D:D Ale i tak dziękuję za wszelką chęć pomocy!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności