P4VV37 Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Postanowiłem zająć się organiką: Narazie tyle, wiem że jak się potknę na początku to potem będzie ciężko naprawić więc pytam: -Naranie jest OK? -Co dlaej?
claude Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 jak na sam początek to spoko, zobaczymy jak zaczniesz mięśnie zarysowywać no i podziw że w maya to robisz
Tomala Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Nad topologią się trochę pomęczysz jak to Twoje początki z organiką. Jak chcesz poćwiczyć modelowanie to rób to do końca w mayce ale jak chcesz się oswoić z anatomią to walnij base mesha prostego trzymając się referek i do zbrusha z nim. Ćwicz z-pędzla jak pisał piksar to przyszłość organiki. Pozdro.
P4VV37 Napisano 6 Luty 2008 Autor Napisano 6 Luty 2008 W mayi chcę tylko stworzyć basemesh, ZBrushem trochę się już bawiłem, ale nie zrobiłem w nim jeszcze nic porządnego.
P4VV37 Napisano 7 Luty 2008 Autor Napisano 7 Luty 2008 Jeszcze tylko głowa i wrzucam do ZBrusha. [EDIT] Wrzucam :]
P4VV37 Napisano 8 Luty 2008 Autor Napisano 8 Luty 2008 Twarz na razie zakryje :] Wolę jej nie pokazywać dopuki trochę jej nie poprawię.
M4rcus Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 receXD chcesz go potem w cos wprowadzic? czy wip ma sie skonczyc na tym modelu?
P4VV37 Napisano 8 Luty 2008 Autor Napisano 8 Luty 2008 Co jest nie tak z rękami? Jeśli chodzi o dłonie to ich jeszcze nie ruszałem. Raczej nie wsadzę go do żadnej sceny, nie wiem czy w tym wątku zrobię więcej modeli.
Ania Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 Ręce chyba za małe. Na karku dziwnie są rozłożone mięśnie. Dupa płaska, nieseksowna.
Tomala Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 Oj od czego by tu zacząć, no więc: -po pierwsze wybrałeś dziwną pozycję dla tej postaci przez co nie zyskuje ona na wyglądzie -nogi i ich łączenie z tułowiem do poprawy -mięśnie brzucha są za duże i jak byś pokazał widok z przodu to pewnie sięgały by one do granic tułowia na ich wysokości -klata nie najgorsza ale ręce trochę tragiczne, w miejscu gdzie powinien być biceps biegnie jakieś podłużne wgłębienie, dłonie za małe a palce o wiele za chude. -głowa co tu dużo mówić ... do poprawy Ogólnie referki i jeszcze raz referki. A co do techniki sculptowania to wygląda jakbyś wszystko robił na najwyższym poziomie podziału a tak trudno uzyskać gładkie powierzchnie i w ogóle tak się nie robi ;) Większe szczegóły dodawaj przy niezbyt gęstej siatce zobaczysz że będzie łatwiej. Pozdro.
sand Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 sugeruje popatrzec na zdjecia z anatomii czlowieka. Popatrzec na obrazy Michala Aniola. Zobacz jak to wyglada. Twoja praca przypomina czlowieka, ale tylko przypomina.
P4VV37 Napisano 9 Luty 2008 Autor Napisano 9 Luty 2008 Dobra, zazynam od początku, trochę poprawiłem głowę: ...i szukam więcej referek.
SoAd Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 1 Zagęść trochę siatkę na twarzy 2 posiedź nad jej kształtem, skupiłeś się, tylko na tym, zeby obrysy dobrze pasowały. Moja rada popatrz w lustro np na swoje usta a potem siedź nad nimi aż będą wyglądały podobnie, potem spójrz na swoje łuki brwiowe i tak samo, potem nos oczy itd... i to nie 5 minut na element.
P4VV37 Napisano 21 Luty 2008 Autor Napisano 21 Luty 2008 Wracam. Narazie nie wiele poprawiłem, ale zawsze to coś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się