Fokus Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Dzieńdoberek, oczywiście pozdrawiam nowicjuszy na wstępie. jakiś czas temu miałem wizje. Pomyślałem sobie że wato posiadać jakieś własne logo albo coś po czym można by było mnie rozpoznać. Postanowiłem wykonać krótką animację. I heh ... potrzebuję modelu lisa. hmmm Obejrzałem już setki animacji ale ciągle nie mogę znaleźć tej właściwej z której brałbym częściowo przykład. W chwili obecnej praca nad moim widzi misiem stoi w miejscu a ja gorączkowo szukam tego modelu. jestem uparty i to raczej musi być lis. Heh ale nie taki zwyczajny ;] Potrzebuję rudego europejskiego. ehhh ... O ile dobrze pamiętam w pewnej reklamie piwa był taki właśnie sympatyczny lisek, który by się nadał ale złodziejem nie jestem :D Potrzebuję tylko coś z czego mógłbym wziąć przykład. pozdrawam i proszę o szybką pomoc.
JmTm00 Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 hm, to powinno być w dziale ogłoszenia, poza tym: hau macz ?
Fokus Napisano 11 Luty 2008 Autor Napisano 11 Luty 2008 Przepraszam nie wiedziałem gdzie umieścić ten temat JmTm00 - No właśnie nie mam pojęcia ile taki model może kosztować. Wiem tylko że kosztowałoby to kogoś dużo czasu biorąc pod uwagę sierść i różnorakie jej kolory. Ale To miałby być tylko model pomocniczy. Nie zrobię przecież mojej animacji na czyimś modelu to w ogóle nie wchodzi w grę bo wyszedłbym wtedy za swojego rodzaju złodzieja. No ale z drugiej strony to ile kosztowałby taki model ? na prawdę rudzielec jest potrzebny. Pozdrawiam
Tomala Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Po pierwsze jak byś kupił lisa to żadnym złodziejem byś nie był i mógłbyś z nim robić co tylko chcesz. Ja bym mógł lisa zrobić ale nie mam czasu bo bitwa trwa. Chyba ktoś się zgłosi, grafików 3d Ci tutaj dostatek.
Fokus Napisano 11 Luty 2008 Autor Napisano 11 Luty 2008 Tak tylko nie wiem czy będę wypłacalny ... pojęcia nie mam ile taki lisiak mógłby kosztować szczególnie że chciałbym go realistycznie zrobić.
Ania Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 http://www.turbosquid.com/Search/Index.cfm?FuseAction=ProcessSearch&intStartRow=1&istSearchKey=fox&intMediaType=2&Submit.x=21&Submit.y=14 Trochę nie rozumiem podejścia, jak chcesz tylko się wzorować czemu nie poszukasz zdjęć, jak chcesz mieć gotowego lisa to pisz wprost że chcesz gotowego. 1
Fokus Napisano 11 Luty 2008 Autor Napisano 11 Luty 2008 Bo ja nie wiem jak się do tego zabrać. Tworzenie obiektów typu ławka ... budynek czy krajobraz jest prosta ale taki np lis zmusza mój komputer to strasznego wysiłku. już wiele razy próbowałem ale nigdy nie wychodził mi model który nawet w najmniejszym stopniu mógłby go przypominać. Jak na razie moje umiejętności to poziom podstawowy. Ania - Dzięki za stronkę ;)
zgred Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Jak na razie moje umiejętności to poziom podstawowy. To moze troche obniz poprzeczke i zacznij cos modelowac, pozniej na swoich modelach animacje rob.
Fokus Napisano 11 Luty 2008 Autor Napisano 11 Luty 2008 zgred88 - No więc już kilka razy udało mi się zaanimować postacie za pomocą Bi pa ( oczywiście na gotowych modelach ). Jedna tym razem muszę iść na żywioł. Do odważnych świat należy i im trudniejsza projekt tym więcej można się nauczyć. Wiem to już z doświadczenia że im dłużej się nad czymś siedzi tym bardziej się do tego przyzwyczaja. Normalna sprawa. Wracając jednak do heh ... mojego rudego znajomka XD Wyszperałem właśnie coś ciekawego http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/344287 hmmm ... jakie są wasze uwago co do niego ? Jak na razie nie znam wielu modyfikatorów więc skoro już zacząłem to może skończę. I jeszcze takie pytania : - jakie modyfikatory będą mi potrzebne - Lepiej będzie zrobić wszystko z jednej bryły czy raczej oddzielnie korpus, łapy, itd ... . - no i najważniejsze, jaką jednostkę obrać żeby mój model był w miarę realistyczny i nie obciążał zbytnio kompa ? Dzięki wasze odpowiedzi ;) pozdro
Tomala Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Do wymodelowania lisa przydadzą się modyfikatory takie jak symmetry i meshsmooth/turbosmooth, hair and fur, oczywiście najpierw convert to editable poly. Lisa zrób w jednym kawałku daj mu tylko osobno oczy i jak będziesz modelował wnętrze paszczy to zęby też łatwiej zrobić jako osobne modele, język i dziąsła zresztą też. Nie wiem o co chodzi z tą jednostką. 1
Fokus Napisano 12 Luty 2008 Autor Napisano 12 Luty 2008 Dzięki za wskazówki ;) W zasadzie jeżeli chodzi o tą całą jednostkę to myślałem że aby lis wyglądał realistycznie to powinien zostać wykonany w odpowiedniej mieże. Nie wiem dokładnie ale osoba, która wcześniej mi to zaproponowała nie zdążyłą powiedzieć dlaczego włąśnie tak ... . Jakby co to przeniosłem się do tego tematu http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=657801#post657801
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się