Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzieńdoberek, oczywiście pozdrawiam nowicjuszy na wstępie.

 

jakiś czas temu miałem wizje. Pomyślałem sobie że wato posiadać jakieś własne logo albo coś po czym można by było mnie rozpoznać.

Postanowiłem wykonać krótką animację. I heh ... potrzebuję modelu lisa. hmmm

Obejrzałem już setki animacji ale ciągle nie mogę znaleźć tej właściwej z której brałbym częściowo przykład. W chwili obecnej praca nad moim widzi misiem stoi w miejscu a ja gorączkowo szukam tego modelu. jestem uparty i to raczej musi być lis. Heh ale nie taki zwyczajny ;] Potrzebuję rudego europejskiego.

 

ehhh ... O ile dobrze pamiętam w pewnej reklamie piwa był taki właśnie sympatyczny lisek, który by się nadał ale złodziejem nie jestem :D Potrzebuję tylko coś z czego mógłbym wziąć przykład.

 

pozdrawam i proszę o szybką pomoc.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Przepraszam nie wiedziałem gdzie umieścić ten temat

 

JmTm00 - No właśnie nie mam pojęcia ile taki model może kosztować.

Wiem tylko że kosztowałoby to kogoś dużo czasu biorąc pod uwagę sierść i różnorakie jej kolory. Ale To miałby być tylko model pomocniczy. Nie zrobię przecież mojej animacji na czyimś modelu to w ogóle nie wchodzi w grę bo wyszedłbym wtedy za swojego rodzaju złodzieja.

No ale z drugiej strony to ile kosztowałby taki model ?

na prawdę rudzielec jest potrzebny.

 

Pozdrawiam

Napisano

Po pierwsze jak byś kupił lisa to żadnym złodziejem byś nie był i mógłbyś z nim robić co tylko chcesz.

Ja bym mógł lisa zrobić ale nie mam czasu bo bitwa trwa. Chyba ktoś się zgłosi, grafików 3d Ci tutaj dostatek.

Napisano

Tak tylko nie wiem czy będę wypłacalny ... pojęcia nie mam ile taki lisiak mógłby kosztować szczególnie że chciałbym go realistycznie zrobić.

Napisano

Bo ja nie wiem jak się do tego zabrać. Tworzenie obiektów typu ławka ... budynek czy krajobraz jest prosta ale taki np lis zmusza mój komputer to strasznego wysiłku. już wiele razy próbowałem ale nigdy nie wychodził mi model który nawet w najmniejszym stopniu mógłby go przypominać. Jak na razie moje umiejętności to poziom podstawowy.

 

Ania - Dzięki za stronkę ;)

Napisano
Jak na razie moje umiejętności to poziom podstawowy.

 

To moze troche obniz poprzeczke i zacznij cos modelowac, pozniej na swoich modelach animacje rob.

Napisano

zgred88 - No więc już kilka razy udało mi się zaanimować postacie za pomocą Bi pa ( oczywiście na gotowych modelach ).

Jedna tym razem muszę iść na żywioł. Do odważnych świat należy i im trudniejsza projekt tym więcej można się nauczyć. Wiem to już z doświadczenia że im dłużej się nad czymś siedzi tym bardziej się do tego przyzwyczaja. Normalna sprawa.

 

Wracając jednak do heh ... mojego rudego znajomka XD

Wyszperałem właśnie coś ciekawego

http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/344287

hmmm ... jakie są wasze uwago co do niego ?

Jak na razie nie znam wielu modyfikatorów więc skoro już zacząłem to może skończę.

 

I jeszcze takie pytania :

- jakie modyfikatory będą mi potrzebne

- Lepiej będzie zrobić wszystko z jednej bryły czy raczej oddzielnie korpus, łapy, itd ... .

- no i najważniejsze, jaką jednostkę obrać żeby mój model był w miarę realistyczny i nie obciążał zbytnio kompa ?

 

Dzięki wasze odpowiedzi ;) pozdro

Napisano

Do wymodelowania lisa przydadzą się modyfikatory takie jak symmetry i meshsmooth/turbosmooth, hair and fur, oczywiście najpierw convert to editable poly.

Lisa zrób w jednym kawałku daj mu tylko osobno oczy i jak będziesz modelował wnętrze paszczy to zęby też łatwiej zrobić jako osobne modele, język i dziąsła zresztą też.

Nie wiem o co chodzi z tą jednostką.

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności